سردار حسینی گفت: همه باید حواس خود را جمع کنند که با رأی خود افراد شایسته و اصلح را بر سر کرسی های مجلس بنشانند.
کد خبر: ۸۶۱۰۵۸۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ جلسه شورای فرماندهی سپاه ناحیه دره شهر با حضور سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیر المؤمنین(ع) استان ایلام در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه دره شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، در این جلسه که با حضور کلیه پرسنل کادر سپاه ناحیه دره شهر برگزار شد سردار حسینی ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرا رسیدن 17ربیع الاول ولادت پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) نکاتی چند را خدمت حاضرین متذکر شدند.

سردار سید صادق حسینی اشاره به اهمیت بحث انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه که در این انتخابات مهم است حضور حداکثری تمام مردم با هر گرایش سیاسی و خط فکری و همراه با شور و نشاط ملی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: شورای نگهبان در بحث احراز صلاحیت ها کف معیارها و ملاک ها را در نظر دارد و بطور مثال اگر کف این معیارها را از 20 نمره، 10 در نظر بگیریم ممکن است از بین نامزدهای تأییدشده بعضی نمره کف و برخی نیز نمره کامل را دریافت کرده باشند.

وی با اشاره به اینکه بینش و آگاهی بالای مردم نسبت به شناخت نامزد اصلح است؛ افزود: ملت ایران باید هوشیار باشد که مبادا در انتخابات آینده مسئله نفوذ سبب شود که خودمان با دست خود مجلسی غرب گرا را بر سر کار بیاوریم.

سردار حسینی عنوان کرد: همه باید حواس خود را جمع کنند که با رأی خود افراد شایسته و اصلح را بر سر کرسی های مجلس بنشانند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار