خبرهای داغ:
درمراسم یادواره شهدای نیجریه در قزوین مطرح شد:

دشمنان اسلام به دنبال نابودی و مبارزه با اسلام هستند

حجت الاسلام عباسی درمراسم یادواره شهدای نیجریه در قزوین مطرح کرد: دشمنان اسلام به دنبال نابودی و مبارزه با اسلام هستند.
کد خبر: ۸۶۱۰۵۴۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین مراسم یادواره شهدای نیجریه از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین ظهر امروز در سالن اجتماعات مدرسه مولاوردیخان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی عباسی در این مراسم ضمن تسلیت به خانواده شهدای نیجریه و محکوم کردن اقدام دولت نیجریه، اظهار کرد: بزرگترین مشکل کشورهای مسلمان نبود ولایت فقیه در آن کشورها است.

وی ادامه داد: انقلاب عربی در کشور‌هایی نظیر تونس، لیبی و مردم طائف عربستان و همچنین در مصر به وجود آمد اما متأسفانه این تجمع عربی به خوبی مدیریت نشد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با محکوم کردن اقدام ناجوانمردانه کشتار مردم نیجریه بیان کرد: دشمنان اسلام به دنبال نابودی و مبارزه با اسلام هستند.

عباسی با اشاره به ابعاد شخصیتی عالم مجاهد شیخ زکزاکی مطرح کرد: این فرد در اول انقلاب اسلامی ایران با امام خمینی (ره) دیدار کرده و مطالب ارزشمندی را از امام بزرگوار ما کسب کردند که همین دیدار موجب شده که این شخصیت برجسته بتواند با حضور در کشور نیجریه تعداد بی‌شماری را به مذهب شیعه رهنمون کند.

این مسئول اضافه کرد: در ابتدا تعداد شیعیان کشور نیجریه انگشت شمار بود ولی به مرور و با تبلیغ‌های شیخ زکزاکی تعداد شیعیان به 10 میلیون رسید و این خطر بزرگی برای دشمنان اسلام به شمار می‌رفت.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: در اربعین سال گذشته 15 میلیون شیعه در مجلس عزای حضرت سید الشهدا (ع) و یاران با وفایشان در حسینیه شیخ زکزاکی تجمع و عزاداری کردند که البته در این مراسم اهل تسنن و مسیحیان نیز شرکت گسترده داشتند.

عباسی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با جاذبه تبلیغات شیخ ابراهیم زکزاکی که خیلی قوی و الهی بود به مبارزه پرداختند.

وی به همراهی کشور‌های نظیر آمریکا و اسراییل و رژیم آل‌سعود در کشتار شیعیان نیجریه اشاره کرد و افزود: متأسفانه کشورهای یاد شده نه‌ تنها این اقدام وحشیانه و گستاخانه را محکوم نکردند بلکه از این اقدام نیز حمایت می‌کنند که جای بسی تأسف دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها