مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور از تمدید نام‌نویسی خادمین شهدا تا تاریخ هشتم دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۰۵۴۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور از تمدید نام‌نویسی خادمین شهدا تا تاریخ هشتم دی ماه خبر داد. محمد حاجی‌رحیمی با اعبام این خبر گفت: نام‌نویسی از خادمین شهدا از 22 آذر ماه آغاز شده که تا سوم دی ماه ادامه داشت ولی این زمان برای حال رفاه هموطنان عزیز به مدت 5 روز تمدید شد و علاقه مندان به خادمی شهدا می‌توانند تا تاریخ هشتم دی ماه با مراجعه به تارنمای http://khademin.koolebar.ir/  ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه هر ساله 14 هزار تا 15 هزار نفر به عنوان خادم‌‌الشهدا در نقاط مختلف کشور به کارگیری می‌شوند، بیان کرد: خادمینی که هم اکنون ثبت نام می‌کنند بانک اطلاعاتی ما هستند و در طول سال از آنها استفاده خواهد شد.

مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه افزود: برای راهیان نور جنوب 3 هزار تا 4 هزار نفر به عنوان خادم‌الشهدا در یادمان‌های شهدا به کارگیری می‌شوند که در 4 بازه زمانی در این یادمان‌ها مستقر و به زائران سرزمین نور خدمات رسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از خادمان شهدا برای خدمات رسانی به زائران سرزمین نور در یادمان‌های شهدا استفاده می‌شوند و بخش دیگری نیز در کمیته‌های خادمین استان‌ها به کارگیری خواهند شد.

حاجی‌رحیمی با بیان اینکه خادمان شهدا در هر بازه 10 روز در یادمان‌های شهدا و اردوگاه‌ها حضور خواهند داشت، عنوان کرد: این عزیزان علاوه بر کارهای خدماتی که در یادمان‌ها انجام می‌دهند با سبک زندگی شهدای گلگون کفن نیز بیشتر آشنا می‌شوند.

بیش از 80 درصد زائران راهیان نور شامل جوانان هستند که از این تعداد، جمعیت قابل توجهی قریب به 25 هزار نفر در شبکه مرکزی خادمین راهیان نور ثبت نام می‌کنند که بصورت داوطلبانه خواهان ارائه خدمات به زائران کوی شهیدان هستند و 80 درصد آنها دارای تحصیلات مقاطع کارشناسی، حوزوی و بالاتر می‌باشند.

ارسال نظرات