اسماعیل خان‌زاده نخستین شهید مدافع حرم محمودآباد با تشییع باشکوه و تاریخی مردم محمودآباد در گلزار شهدای روستای زادگاهش آرام گرفت.
کد خبر: ۸۶۱۰۵۳۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امروز پیکر پاک و مطهر شهید اسماعیل خان‌زاده نخستین شهید مدافع حرم این شهرستان، روی دستان مردم قدرشناس و شهیدپرور این شهرستان و با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، همرزمان شهید، تشییع و در زادگاهش روستای زنگی‌کلای سرخ‌رود محمودآباد آرام گرفت.

شهید خان‌زاده یازدهمین شهید مدافع حرم از مازندران بود که در دفاع از حریم آل‌الله به دست تروریست‌های تکفیری داعش در حلب سوریه به شهادت رسید.

از این شهید یک دختر پنج ساله به نام نرگس به یادگار مانده است.

مراسم وداع با شهید خان‌زاده نیز شب گذشته در مسجد روستای زنگی‌کلا با حضور آحاد مردم برگزار شد.

خبرگزاری بسیج مازندران  شهادت شهید خانزاده را به ساحت بقیه الله اعظم ارواحنا له فدا، مقام معظم رهبری، خانواده مومن و متعهد شهید خانزاده  و امت شهید پرور ، ولایتمدار و حزب الله مازندران تسلیت عرض نموده و  ضمن  مسئلت علو درجات  از خداوند منان برای آن شهید بزرگوار و صبر جزیل برای خانواده محترمش، محشوریت با حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ، عاقبت به خیری، استقامت در تبعیت از ولی فقیه و دست یابی به فوض عظیم را برای  همه مومنین  و خویش خواستار است. شادی روح شهدا و شهید خانزاده صلوات.

ارسال نظرات
پر بیننده ها