جلسه ستاد 9 دی با حضور مسئولین شهرستان در جهت هماهنگی و برنامه ریزی اجرای ویژه برنامه در بزرگداشت این روز بزرگ در سالن جلسات فرمانداری درگز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۸۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این جلسه سرهنگ دوم پاسدار محمدهادی قوی پنجه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز ضمن تاکید بر برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم بزرگداشت روز ۹ دی، تبعات داخلی فتنه ۸۸ را بر شمرد و گفت: حرمت شکنی و هجمه به ارزش‌ها و باورهای دینی، ریزش نیروهای انقلاب و نظام، ایجاد شکاف در بین ملت، تحمیل هزینه های اقتصادی، زیر سوال بردن نهادهای قانونی با انجام اقدامات غیر قانونی و القاء تشویش و تردیدهای ذهنی از جمله تبعات داخلی فتنه ۸۸ بود.

وی افزود: از طرف دیگر تغییر رفتار و ادبیات آمریکا و غرب در قبال ایران، افزایش فشارها، تشدید تحریم ها، باج‌خواهی در پرونده هسته‌ای ایران، افزایش امید دشمن به بی ثبات سازی سیاسی و براندازی در ایران، رشد تحرکات ضد ایرانی کشورهای منطقه خلیج فارس و ایجاد نگرانی در حامیان و وفاداران به انقلاب اسلامی نیز از تبعات خارجی این فتنه بود.

در این جلسه درباره موضوعاتی چون محل برگزاری مراسم، ساعت برگزاری، ایاب ذهاب، انتخاب سخنرانان، برگزاری مسابقه، پذیرایی و فضا سازی شهرستان تصمیماتی گرفته شد و مقرر شد روز ۹ دی در ساعت ۸:۳۰ صبح در محل مصلی الغدیر مراسم بزرگداشت روز ۹ دی با حضور گرم مردم برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها