فرمانده سپاه تنگستان گفت: بصیرت تیغ برنده است که گلوی فتنه و فتنه ها را می برد و اگر ملت قهرمان ما که همواره با تکیه بر بصیرت راه درست و صحیح را انتخاب نموده اند از این مولفه جدا شوند خطر بزرگی را متوجه نظام خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۸۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، سرهنگ محمد علی ملاکی  در جمع بسیجیان پایگاه عمار محمود احمدی تنگستان گفت: دشمنان اسلام با ترویج تفکر انگلیسی در بدنه تشییع  و با اسم و پوشش اسلامی می خواهند به وحدت اسلامی خدشه وارد کنند و با به راه انداختن شبکه های ماهواره ای  و ساختن چهره بدلی از اسلام  به ستیز و مقابله با اسلام ناب محمدی پرداخته اند.


وی افزود: دشمن همه فکر و نیروی خود را به سمت اسلامی هدایت کرده است که با زورگویی های او مخالف است و این دشمن  پست هرگز به اسلام امریکایی  و اسلامی که با سیاست های جنایتکارانه و خبیثانه آن موافق باشد جنگ و جدلی نخواهد داشت.
ملاکی تصریح کرد: هر جا اسلام باشد ولی روحیه شهادت طلبی و تفکر ولایت فقیه نباشد آن اسلام مستعمره استکبار می شود و تاریخ نشان داده است که اسلام بدون این دو مولفه مهم مورد تایید و بهره برداری دشمنان استعماری و استکباری ماست.


وی ابراز داشت: عده ای در درون متاسفانه می خواهند  نظام اسلامی  بر پایه تفکر استکبار ستیزی را ناکارآمد جلوه دهند و  با نگاه به بیرون  امریکا را نجات بخش نشان می دهند و این در حالی است که اگر  به همسایگانمان نگاه کنیم به عینه می بینیم که ورود امریکا و نفوذش چه بلاهایی بر سر کشورهای  تحت اشغال این مستکبر جهانخوار در آورده است.
سرهنگ ملاکی خاطر نشان کرد: بصیرت تیغ برنده است که گلوی فتنه و فتنه ها را می برد  و اگر ملت قهرمان ما  که همواره با تکیه بر بصیرت راه درست و صحیح را انتخاب نموده اند  از این مولفه جدا شوند  خطر بزرگی را متوجه نظام خواهند کرد.


وی اظهار داشت: راه ما راه امام حسین (ع) و انقلاب ما بر پایه آن بنا نهاده و تداوم بخشیده است و در ادامه این راه  و حیات انقلاب  موانعی به وجود خواهد آمد که اگر ما تفکر انقلابی و بسیجی خود را به عنوان یک اصل  همواره به همراه داشته باشیم می توانیم مسیر  دفاع از انقلاب  و اعتقاداتمان را ادامه دهیم .


ملاکی گفت: 9 دی ماه از سال 88 تا کنون به عنوان روز بصیرت ملت و پیوند دوباره اشان با ولایت شناخته شده است که مردم تنگستان نیز در این روز برای ششمین سال پیاپی این یوم الله را قدر می دانند و  با حضور در صحنه میثاق دوباره خود با ولایت را نشان خواهند داد.
وی افزود: یوم الله 9 دی امتحانی برای دولت مردان است که با حضور در صحنه و گرامیداشت آن از فتنه گران برائت بجویند و خدای ناکرده شاهد نباشیم که کسی  در این روز با عدم حضورش  با دشمنان و فتنه گران همراهی کرده و در تکمیل پازل دشمن نقش ایفا کند.
سرهنگ ملاکی گفت: بدون تعارف می گوییم که هر کس  در جشن میثاق ملت با ولایت در 9 دی ماه حضور نیابد  جز کسانی است که با فتنه گران همراهی کرده  ودر خیمه گاه آنها حضور پیدا کرده است .
وی خاطر نشان کرد: انتخابات یکی از شاخص های اصلی هر کشور و نظام است که بر پایه مردم سالاری بنا نهاده شده است و مردم با حضور در صحنه انتخابات و انتخاب اصلح افرادی را به مجلس خبرگان و شورای اسلامی خواهند فرستاد که همواره عاشورایی تر و انقلابی تر هستند و پرچم انقلاب را بالا نگه دارند.
ملاکی گفت: مردم فریبی ها در نگاه عده ای وجود دارد و سعی کنیم با انتخاب تکلیف گرایانه  افرادی به مجلس راه پیدا کنند که  از انقلاب و ولایت دفاع کنند  

ارسال نظرات