مسوول ستاد بزرگداشت 9 دی استان کرمان گفت: مراسم ویژه 9 دی ساعت 30: 9 دقیقه صبح در مقابل حسینیه ثارالله با سخنرانی "حجت الاسلام طیبی فر" فرمانده تیپ امام صادق قم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۷۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
به گزارش " خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله "  مهدی صدفی  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان صبح امروز در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن 9 دی ماه عنوان کرد : از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این نظام با توطئه ها و ترفندهای مختلف در صدد براندزی نظام اسلامی بوده و هستند و هر مقطعی به طریق مختلف ازجمله ایجاد تنش در جامعه، اختلافات قومی و مذهبی در بین طوایف، بمب گذاری ها، جنگ هشت ساله، جنگ نرم، شایعات و ... را در این راستا انجام داده اند.

وی افزود: یکی از اقدامات جنگ نرم فتنه سال 88 بود که دشمنان نظام با همکاری ایادی داخلی و برنامه ریزی چند ساله و به ویژه هشت ماه منتهی به این موضوع برنامه ریزی های مفصلی برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی داشتند و در هفتم دی ماه 88 روز عاشورای حسینی با ایجاد بلوا و آشوب در جامعه به ویژه تهران در جهت مخالفت با باورها و اعتقادات دینی، انقلابی و مذهبی مردم به بهانه مسائل مرتبط با انتخابات برآمدند.

این مقام مسئول اذعان داشت : دشمنان انقلاب از فتنه به عنوان چالش یاد می کردند اما هدف براندازی نظام بود و مردم قدرشناس ایران در 9 دی ماه در راهپیمایی در سراسر ایران تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

صدفی بیان کرد: از مهم ترین پیام های 9 دی ماه پایبندی همیشگی به ارزش های انقلابی و دینی به ویژه عاشورای حسینی بود و نشان داد ملت ما ملتی ولایتمدار و دیندار هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: نفی سلطه زورگویان و زیاده خواهان، پیروی از امام شهیدان در جهت حفظ آرمان های اصیل انقلاب و نظام اسلامی، اعتقاد راسخ به اصل ولایت فقیه و رهبری و وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی از دیگر پیام های 9 دی بود.

وی افزود: اقتدار مردمی و معنوی انقلاب و رهبری، انسجام بیشتر مردم و نظام، انزوای سیاسی و مردمی جریان فتنه، آشکار شدن نقش نیروهای مدافع نظام به ویژه نیروهای مردمی که سرمایه اصلی نظام هستند از جمله دستاوردهای داخلی حماسه 9 دی بود.

صدفی تصریح کرد: اذعان غرب به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی، حفظ استقلال سیاسی، تحرک بخشی به بیداری اسلامی، حمایت ملی از حکومت های مردمی و ... از جمله دستاوردهای خارجی این روز بزرگ است.

وی بیان کرد: 9 دی ماه نور بصیرت الهی در دل های امت بود و تحکیم ارکان نظام و انقلاب اسلامی، تبیین جایگاه ولایت فقیه و نقش رهبری در هدایت نظام در سکانداری انقلاب و مقابله با بحران ها، مردمی و فراگیر بودن برنامه ها، توجه به بُعد تبیینی 9 دی ماه از جمله رویکردهای ستاد بزرگداشت این روز تاریخی است.

صدفی با بیان برنامه های گرامیداشت روز 9 دی ماه افزود : برگزاری مسابقه کتابخوانی بصیرت و استقامت، مسابقات ورزشی در رشته های مختلف با عنوان جام 9 دی ماه، مسابقات فرهنگی و هنری، برپایی نشست های بصیرتی و نمایشگاه جنگ نرم، نمایشگاه عکس، نشست های تبیینی ویژه دانش آموزان و دانشجویان و ویژه برنامه هایی در 50 بقاع متبرکه سطح استان را در 9 دی برگزار خواهیم کرد.

مسوول ستاد بزرگداشت 9 دی استان کرمان گفت: مراسم ویژه 9 دی ساعت 30: 9  دقیقه صبح در مقابل حسینیه ثارالله با سخنرانی "حجت الاسلام طیبی فر" فرمانده تیپ امام صادق قم برگزار می شود.

صدفی خاطر نشان کرد:  ویژه‌برنامه 9 دی در بقاع متبرکه در سطح استان کرمان نیز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات