امام جمعه روداب بیان داشت: مسئولین تذکرات رهبری نسبت به نفوذ فکری و سیاسی دشمن را جدی بگیرند.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۷۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام کیانی مقدم در جمع سرگروه‌های حلقه‌های صالحین روداب با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره)در خصوص استکبارستیزی گفت: یکی از کارهای آمریکا بعد و پس از اجرای برجام، نفوذی است که می خواهد در کشور ما داشته باشد.

وی افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری آمریکائی‌ها بد عهدند و پای حرف خود نمی ایستند. خوی استکبارستیزی آنها اجازه نمی دهد یک کشور را در کنار خود ببینند و آنها خود را ارباب و بقیه کشورها را رعیت می دانند و این احتمال بد عهدی آنها را بالا می برد، لذا ما باید با عینک بدبینی به آنها نگاه کنیم و در اجرای برجام دقت کنیم و رهبری هم دستور دادند یک هیئت نظارت بر اجرای برجام تشکیل شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در این مدت بیش از 70 مرتبه کلمه نفوذ را به کار برده اند و به مسئولین و مردم تذکر داده اند که مواظب نفوذ فکری و سیاسی و امنیتی باشید.

وی افزود: اگر کشور و دولت ما به تعهداتش عمل کرد و دولت آمریکا عمل نکند چه می‌شود؟ لذا باید تضمین کافی از آمریکائی‌ها گرفته شود. اینکه باید به تعهدات بصورت متقابل عمل شود و تحریم ها را به صورت کامل بردارند؛نه لغو مشروط و نه تعلیق و در این مدت 8 سال دوباره کشور ما را به بهانه های تروریسم، حمایت از تروریسم، ناقض حقوق بشر و اینگونه دروغ‌ها تحریم نکنند و اگر اینچنین شود این یعنی نقض برجام.

وی در پایان با اشاره به تحولات سوریه گفت: ائتلاف ضد داعش توسط 4 کشور ایران، روسیه، عراق و سوریه پیشرفت خوبی داشته است و این نشان از تضعیف قدرت آمریکا دارد و تا زمانی که جوانان مدافع حرم هستند که در راه دفاع از اهل بیت(ع) و اسلام عزیز جان خود را فدا کنند روز به روز شاهد تضعیف استکبار جهانی و آمریکا خواهیم بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها