افتتاح نمایشگاه آثار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد

نمایشگاه آثار سفالگری و نقاشی اعضای مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان یزد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۵۷
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: امسال سال ویژه ای برای کانون به ویژه کودکان یزدی است زیرا کانون امسال ۵۰ ساله می شود و امروز، اول دی‌ماه، سالگرد تاسیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

عباسعلی دانافر خاطرنشان کرد: امروز همچنین تولد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد نیز هست اما کانون یزد امسال ۴۰ ساله شده است.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد عباسعلی دانافر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد دارای سه رکن است، بیان کرد: مربیان، اعضای کانون و تولیدات کانون سه رکن اصلی کانون به حساب می آید اما مربیان به واقع سرمایه های این مرکز هستند.

دانافر در مورد اهداف و رسالت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، انجام فعالیت های کانون در محورهای فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، مذهبی و اجتماعی از اهداف و رسالت های کانون است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب در کانون اصل است و در کتابخانه کانون بیش از شش هزار جلد کتاب، ۱۵۰ فیلم در اختیار کودکان و نوجوانان قرار داده است.

مدیرکل صدا و سیمای  یزد نیز در این مراسم ضمن تبریک ۵۰ سالگی کانون و شب یلدا اظهار داشت: هرجا محل نفس کشیدن بچه ها است، جلوه هایی از حسن و جمال خداست و هرجا هنر باشد آنجا هم خدا و جلوه های حسن او هست زیرا هنر تجلی زیبایی های خداوند است.

پهلوانیان به ظرفیت موجود در کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: صدا و سیمای یزد آمادگی دارد بر اساس ظرفیت‌های موجود، با کانون در زمینه‌های مختلف همکاری کند.

 

ارسال نظرات