خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین با اشاره با شاخصه های یک بسیجی، بیان کرد: اخلاص درعمل، شاخص ترین خصوصیت یک بسیجی است که اگر این اخلاص از بسیج گرفته شود بسیج کالبدی بدون روح می شود.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۴۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سعید عبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در جمع بسیجیان کوهین اظهار داشت: بسیج تجلی گاه صفات و اراده الهی است و هر آنچه  صفات نیک و ارزش‌ها برای خداوند می‌دانیم باید نهاد بسیج به آن مسلح گردد.

وی عنوان کرد: بسیج کانون امکانات معنوی است که اگر بخواهیم مقابل استکبار جهانی بایستیم تمام این راه‌های مقابله در بسیج نهفته است.  

عبادی با اشاره با شاخصه هایی که یک بسیجی داشته باشد، بیان کرد: اخلاص درعمل، شاخص ترین خصوصیت یک بسیجی است که اگر این اخلاص از بسیج گرفته شود بسیج کالبدی بدون روح می شود.

این مسئول افزود: این نهاد مقدس برای رهایی از بند توطئه و آفت های پیش رو و برای دوام و قوام  حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی می بایست همواره دارای برنامه وآمادگی کامل باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین بصیرت را یکی از راه های مقابله با دشمن دانست و تصریح کرد: جریان شناسی، دشمن شناسی، مطیع امر ولایت فقیه بودن از مولفه های رسیدن به بصیرت و بصیرت افزایی است که باید این مولفه ها را در خود تقویت کنیم.

وی گفت: امروز دشمن به دلیل کارآیی بسیج در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی عصبانی و به شدت خشمگین است.

عبادی تاکید کرد: اگر روحیه و تفکر بسیجی در کشور ترویج و پایه ریزی و استمرار داشته باشد در همه عرصه ها به خصوص در  عرصه های بین المللی موفق خواهیم بود.

این مسئول در خاتمه هجوم دشمنان  اسلام را به درون خانه های با اصالت و دارای اصل و نسب ایرانی از طریق شبکه های ماهواره ای را بسیار عامل خطرناک و مهم توصیف کرد و بیان کرد: خانواده ها و مخصوصا نسل جوان در این خصوص با دقت و هوشیاری کامل عمل کنند و مراقبت جنگ نرم و هجوم فرهنگی دشمن باشند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها