خبرهای داغ:
سردار نقدی در همایش «بررسی خسارت‌ها و پیامدهای فتنه 88:

آقایان به جای «مقابله به مثل» با آمریکا توجیه‌گر قانون ضدایرانی شده‌اند

آقایان بجای مقابله به مثل در مقابل قانون اخیر آمریکا علیه ایران، توجیه‌گر شده‌اند و می‌گویند طرف نامه نوشته و قرار شده با هم کاری نداشته باشیم!
کد خبر: ۸۶۱۰۳۸۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش علمی «بررسی خسارت‌ها و پیامدهای فتنه 88»، گفت: جبران برخی خسارت‌های فتنه 88 سالها طول می‌کشد، مانند ضربه‌ای که به فرهنگ عمومی درباره انتخابات وارد شد، در فرهنگ عمومی ما انتخابات برای خدمتگذاری بود، اما این فرهنگ را تغییر دادند و گفتند انتخابات برای کسب قدرت است و باید بجای دولت خدمتگذار، دولت قدرتمدار سرکار بیاید حتی با خونریزی و جنگ.

وی خدشه به امانت داری نظام، خدشه به اعتبار بین المللی نظام، متزلزل کردن جبهه مقاومت، حرمت شکنی از مقدسات، تغییر روند پیروزی‌های انقلاب در مقابل استکبار به قرار گرفتن در چالش مقابل آن و امید دادن به دشمن را از خسارات جبران ناپذیر دیگر فتنه 88 عنوان کرد.

نقدی ادامه داد: آقایان بجای مقابله به مثل در مقابل قانون اخیر آمریکا علیه ایران، توجیه‌گر شده‌اند و می‌گویند طرف نامه نوشته و قرار شده با هم کاری نداشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: عده‌ای که بخاطر انقلاب به جایی رسیده‌اند، امروز می‌گویند انقلاب برای ما است و ما باید در رأس باشیم، مردم حق انتخاب دارند به شرطی که ما را انتخاب کنند، کسانی که با غارت بیت المال به جایی رسیده‌اند، تمام تلاش خود را می‌کنند که قدرت را از دست ندهند و به خاطر اینکه پایگاه مردمی ندارند، به قدرت خارجی تکیه می‌کنند و می‌گویند ما باید رابطه مان را با آمریکا بهتر کنیم، در فتنه 88 این دو طیف همدیگر را پیدا کردند، امروز هم همین خطر وجود دارد.

سردار نقدی با بیان اینکه برخی متقلبانه از ارزش های انقلاب و امام(ره) می‌گویند اما کمترین اعتقادی به آن ندارند، خطاب به این افراد گفت: اگر امام(ره) را قبول ندارید به صراحت بگویید که اصول او را قبول ندارید، نه اینکه به دروغ بگویید یاور امام هستید.

وی با طرح این سوال که چگونه است سردمدار سازشگری با آمریکا دم از راه امام(ره) میزند، افزود: خطر اصلی، خطر اشرافیت گرایی، چپاول بیت المال توسط عده ای است که می خواهند همیشه در قدرت باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فتنه 88 گفت: اگر با سلامت از انتخابات آن سال عبور می‌کردیم، مشارکت 85 درصدی مردم برای همیشه جهان استکبار مدعی دموکراسی را خفه می کرد.

نقدی ادامه داد: در انتخابات 88 سرمایه عظیمی برای نظام کسب شد و بزرگترین خیانت فتنه گران، آتش زدن این سرمایه عظیم بود.

سردار نقدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اوباما قبل از سال 88 به مقام معظم رهبری نامه نوشت و در مقابل پیشرفت‌های هسته‌ای ایران تسلیم شد، گفت: اما فتنه‌گران شرایط را برای دشمن عوض کردند و به دشمن امید دادند. به گونه‌ای که همان دشمنی که نامه التماس به رهبری نوشته بود بعد از فتنه 88 گفت ما دیپلماسی سرسختانه‌ای را علیه ایران دنبال خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به قوانینی که آمریکا علیه ایران تصویب می‌کند، گفت: در مهرماه مجلس نمایندگان آمریکا قانونی تصویب کرد مبنی براینکه لغو تحریم‌های ایران مشروط است به اینکه غرامت‌های تفنگداران آمریکایی که در سال 61 در لبنان کشته شده‌اند، از حساب ایران برداشت شود و مبلغ آن هم 46 میلیارد دلار است.

وی افزود: کدام سند حقوقی ثابت می‌کند که این کار را ایران انجام داده است اما آمریکایی‌ها این کار را به ایران نسبت دادند، قانون تصویب کردند و علیه ما اقدام کردند. اگر همان زمان عکس‌العمل قوی از طرف مسئولان صورت می‌گرفت و اگر در مجلس قانونی تصویب می‌شد که ورود کالاهای ایرانی مشروط به پرداخت غرامت شهدای ما است دیگر آن اتفاق تکرار نمی‌شد.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: آقایان می‌ترسند که حتی چنین رفتارهای آمریکا و این قوانینی که آمریکا علیه ایران تصویب می‌کند را به مردم بگویند. این را بگویم که فتنه‌گران به اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل آمریکا ضربه زدند و به دشمنی که از درب التماس وارد شده بود، جرات دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ریشه فتنه را پیروی از هوای نفس و به هم آمیختن حق و باطل برای رسیدن به هواهای نفسانی عنوان کرد و گفت: طرف اختلاس‌گر است و در دادگاه محکوم شده اما امروز رهبر یک حزب سیاسی می‌شود و از آزادی بیان، حقوق مردم و توسعه دموکراسی صحبت می‌کند.

وی افزود: همین‌ها با پول‌ها و ثروت‌های بادآورده روزنامه راه می‌اندازند و مدافع حقوق مردم می‌شوند و بعد به دیگران انگ افراطی و تندرو می‌زنند.

سردار نقدی با اشاره به اصول امام خمینی در مقابله با استکبار گفت: هر صفحه از صحیفه نور امام را که باز می‌کنیم در آن صفحه مبارزه با آمریکا ثابت می‌شود. حال از همان صحیفه نور نمی‌توانید یک جمله پیدا کنید که معنای آن سازش با آمریکا باشد. برخی به دروغ می‌گویند ما خط امامی هستیم. یک سلول بدن امام با اشرافی‌گری‌هایی که اینان دارند، سر سازگاری ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان اینکه خطر اصلی خطر اشرافی‌گرایی است، گفت: ما انقلاب نکردیم که افرادی با اخلاق شاهانه و اشرافی‌گری حاکم شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها