در جلسه شورای اقشار و معاونین بسیج از خدمات و تلاش های مسئولین قبلی سازمان بسیج اصناف، سازمان بسیج کارگری و سازمان بسیج کارمندی، تقدیر شد و مسئولین جدید هر یک از این رده های قشری بسیج، معرفی شدند.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۶۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان بسيج كارگري كشور صبح امروز در جلسه شورای اقشار و معاونین بسیج که با حضور مسئولین اقشار، معاونین و هیئت رئیسه سازمان بسیج انجام شد، از خدمات و تلاش های مسئولین قبلی سازمان بسیج اصناف، سازمان بسیج کارگری و سازمان بسیج کارمندی، تقدیر شد و مسئولین جدید هر یک از این رده های قشری بسیج، معرفی شدند.

در این جلسه سردار سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از زحمات جناب آقای کریمی، تقدیر کرد. آقای محمد ابراهیم کریمی در مدت چهار سال تصدی مسئولیت بسیج اصناف، ارتباط خوب، مؤثر و سازنده ای را میان بسیج اصناف و نهادهای بازار و اصناف کشور برقرار کرد و در این مدت فضای بسیار مناسبی برای نقش آفرینی بسیج اصناف در قشر تخصصی مربوط ایجاد شد؛ آقای غلامرضا حسن پور اشکذری که از مهرماه سال 91 عهده دار سمت جانشینی بسیج اصناف بود، به عنوان مسئول جدید این مجموعه معرفی شد.

در ادامه با تکریم و تقدیر از زحمات سردار صادق ناوندی که در مدت یک و نیم سال تصدی مسئولیت بسیج کارمندی، خدمات ارزنده ای را برای ایفای نقش مؤثر بسیج در ادارات و وزارتخانه ها انجام دادند، جناب آقای محمد امیرخانی که از خرداد ماه سال گذشته به عنوان جانشین ایشان در بسیج کارمندی حضور داشت به عنوان مسئول جدید این مجموعه معرفی شد.

در ادامه جلسه سردار نقدی، با تکریم و تودیع آقای رمضانعلی طالبی که از آبانماه سال 91 عهده دار مسئولیت سازمان بسیج کارگری بود، آقای محمد ابراهیم کریمی را به عنوان مسئول سازمان بسیج کارگری معرفی کرد. 

گفتنی است در انتهای مراسم با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار فضلی جانشین سازمان بسیج، سردار فرجیان زاده معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج و سایر اعضای جلسه، احکام مسئولین جدید و الواح تقدیر مسئولین قبلی، تقدیم شد.
 

انتهای پیام/

ارسال نظرات