با حضور سردار فرجیان زاده در جلسه شورای عالی قشر صورت گرفت،
تکریم و معارفه مسئولین قبلی و جدید سازمان بسیج کارگری کشور در جلسه شورای عالی قشر صورت گرفت.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۶۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور,صبح امروز سه شنبه مورخ 94/10/1 جلسه شورای عالی قشر سازمان بسیج کارگری اجتماعی با حضور اعضای شورای عالی قشر و مدیران بسیج کارگری،مسئول بسیج وزارت کار در سالن جلسات وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

سردار فرجیان زاده،معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و دکتر ملک محمد نجفی  معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در انتهای این جلسه حضور پیدا کردند.

 سردار فرجیان زاده با ذکر تلاش ها و زحمات بی دریغ رمضانعلی طالبی در مسئولیت سازمان بسیج کارگری از اقدامات صورت گرفته در دوران تصدی ایشان  تقدیر و تشکر کرد و محمد ابراهیم کریمی را به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج کارگری معرفی و ابراز امیدواری کردند که تغییرات و پیشرفت هایی بیشتری در عرصه کارگری به وقوع بپیوندد.

لازم به ذکر است، رمضانعلی طالبی از آبان ماه سال 91 مسئولیت و هدایت بسیج کارگری کشور را بر عهده داشت و توانست در این دوره ساختار و سازمان بسیج کارگری , شورای عالی قشر و ... تثبیت حضور و موقعیت بسیج را در جامعه هدف این قشر زحمتکش را قوام دهد.

شایان ذکر است تودیع و معارفه رسمی دیروز نیز در جمع معاونین و مسئولین اقشار سازمان بسیج مستضعفین با حضور سردار نقدی،رئیس سازمان بسیج مستضعفین  در سالن جلسات رضویه برگزار شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات