چندی قبل سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی از سوی خبر نگاران ، به و ضعیت حصر سران فتنه اشاره کرد و گفت : دولت اقدامات موثر را انجام خواهد داد و به وعده های خود در این خصوص وفادار خواهد بود. ...
کد خبر: ۸۶۱۰۳۶۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
به گزارش" خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله "  چندی قبل سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی از سوی خبر نگاران ، به و ضعیت حصر سران فتنه اشاره کرد و گفت : دولت اقدامات موثر را انجام خواهد داد و به وعده های خود در این خصوص وفادار خواهد بود.

سوال اینجاست آیا فتنه ای که در سال ۸۸ وضرر به منافع ملی بی اهمیت بوده است ؟؟ و یا اینکه دولت فقط به وعده هایش در قبال فتنه گران پایبند است .
فتنه ایی که انقلاب را تا مرز سقوط جلو برد و اسپانسر تمام قد آن آمریکا ، اسرائیل و انگلیس بودند ،  اصول انقلاب را زیر سوال برده و مورد هتاکی قرار داد تا آنجا که فتنه گران شعارهای ساخنارشکنی چون مرگ بر اصل ولایت فقیه و نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و استقلال ، آزادی جمهوری ایرانی  را سر دادند .
فتنه ای که به گفته فرمانده کل سپاه ،از جنگ ۸ ساله خطرناک تر بود و سران آن هم چنان بر مواضع خود اصرار دارند و توبه نکرد ه اند ، فتنه ای که اقتدار بین المللی جمهوری اسلامی ایران و حضور کم نظیر مردم را زیر سوال برد، فتنه ای که با القای دروغ تقلب در انتخابات برای اولین بار بدعت تشکیک در انتخابات رقم زده شد.
فتنه ای که باعث وضع تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران شد و دشمنان نظام را امیدوار کرد، فتنه ای که در آن پرچم عاشورا توسط حامیانش به آتش کشیده شد، فتنه ای که اگر سران آن لجبازی نمی کردند و به قانون تن داده ، شکست خود در انتخابات قانونی را می پذیرفتند و با بیانیه پراکنی مردم را به شورش دعوت نمی کردند، قطعاً اینهمه تبعات برای انقلاب نداشت.
متاسفانه سران فتنه ۸۸ با اصرار بر مواضع نا حق خود، از کشتی نظام پیاده شدند و در جبهه ضد انقلاب قرار گرفتند که به تعبیر مقام معظم رهبری بزرگترین گناه و جرم را انجام  دادند ، حال با تفاسیر فوق آیا اقدامات حمایتی از فتنه گرانی که حتی حاضر به یک عذرخواهی هم نشده اند توسط دولتمردان چه وجهی می تواند داشته باشد؟
زمانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند فتنه خط قرمز است این موضع گیری سخنگوی دولت ، شکستن خطوط قرمز نظام نمی باشد؟ متاسفانه باید گفت عناصری  در داخل دولت کنونی قصد احیا فتنه گران را دارند گواه این مدعا اتفاقاتی بود که در ۱۶ آذر سال جاری در برخی دانشگاه های کشور رخ داد و حامیان فتنه به سخنرانی در برخی دانشگاه های کشور پرداختند و به احیاء فتنه و نظریان سران آن اقدام نمودند.
باید ذکر کرد حمایت و احیا فتنه گران حمایت از کسانی است که در جبهه ضد انقلاب قرار دارند، و این جفای به انقلاب و ارزش ها است .
نویسنده :ح.ب

ارسال نظرات