خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز تاکید کرد : کشتار وقیحانه و وحشیانه ای که آنجا صورت گرفت ، خیلی واضح است که به پشتیبانی و خواست حکام عربستان سعودی بود.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۴۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در حاشیه گردهمایی سراسری ائمه جمعه در باغملک در گفتگو با خبرنگار باغملک نیوز در پاسخ به این سوال که پیغام شما در مورد کشتار شیعیان نیجریه چیست افزود : کشتار وقیحانه و وحشیانه ای که آنجا صورت گرفت ، خیلی واضح است که به پشتیبانی و خواست حکام عربستان سعودی بود.

آیت الله جزایری با بیان اینکه این جنایت های ددمنشانه خودبخود محکوم است تصریح کرد: رهبر شیعیان با استفاده از حقوق قانونی راهپیمایی برگزار کرده و جمع زیادی از کسانی که به مذهب تشیع پیوستند حول محوریت ایشان بودند و این برای حکام وهابی گران آمده است .

وی این جنایت را محکوم کرد و گفت : این جنایت بوسیله مجامع بین المللی و دادگاه لاهه و سایر مجامع که پیگیر این مسائل هستند بعنوان یک گناه و حرکت خلاف قانون باید پیگیری شود .

امام جمعه اهواز در ادامه درخصوص سمینار ائمه جمعه خوزستان در باغملک اظهار داشت : طبق معمول در فواصل یک ماه یا بیشتر سمینار ائمه جمعه را تشکیل می دهیم و مسائل استان و نکاتی که در برخی شهرستان ها باشد را بررسی می کنیم .

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه عمدتا مسائل سیاسی ، اجتماعی و احیانا مسائل اقتصادی مطرح و دنبال می شود اظهار کرد : این سمینار این بار به میزبانی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نژاد امام جمعه باغملک برگزار گردید و استقبال خوبی شد ، اکثر ائمه جمعه حضور داشتند و نتایج خوبی هم داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها