خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: دومین جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگي استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد و رسول زرگر پور در این جلسه اظهار داشت: استان اصفهان خاستگاه هنر است و يكي از افتخارات اصفهان اين است كه در هنر حرف اول را مي زند.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۳۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، رهبر معظم انقلاب بارها در بیاناتشان تأکید داشتند که کارکرد هنر در دنیا به جهان ضربه می زند و ما می توانیم از هنر به عنوان یک زبان رسا برای بیان همه موضوعات و به خصوص موضوعات پیچیده‌ای مثل انقلاب استفاده کنیم.

دومین جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگي استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد و رسول زرگر پور در این جلسه اظهار داشت: استان اصفهان خاستگاه هنر است و يكي از افتخارات اصفهان اين است كه در هنر حرف اول را مي زند.

وی با اشاره به رکود انجمن آثار و مفاخر فرهنگي استان اصفهان ادامه داد: از ابتداي امسال اين انجمن در استان فعال شد و احكام و افراد حقيقي و حقوقي آن مشخص شدند؛ تلاش خواهيم كرد كه با تشكيل جلسات مستمر بتوانيم آثار و مفاخر استان اصفهان را به جايگاه اصلي خود برسانيم.

استاندار اصفهان اصلي ترين برنامه هاي اين انجمن را برگزاري همايش مقام ادبي اصفهان در سال ۹۵ عنوان کرد و گفت: مقام ادبي اصفهان در بين مقام هاي ادبي ديگر جايگاه ويژه، مهم و سرآمدي دارد و لازم است كه اين مقام ادبي مورد توجه قرار گيرد و ابعاد مختلف آن بررسي و به نسل حاضر شناسانده شود.

وی افزود: براساس تصميمات صورت گرفته در نيمه ي دوم سال ۹۵ همايش مقام ادبي اصفهان با برنامه هاي متنوع در دو روز برگزار مي شود و در چند هفته ي آينده نيز فراخوان اين همايش براي كسب مقالات و ... ارسال خواهد شد.

زرگرپور اضافه کرد: مسئوليت برگزاري اين همايش با دانشگاه اصفهان خواهد بود و هيئت علمي نيز توسط اين دانشگاه انتخاب خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها