علی اشرف خانلری
همراه با برنامه های متنوع فرهنگی؛
خبرگزاری بسیج: مسئول اطلاع‌رسانی و عضو ستاد سالگرد مرحوم آیت‌الله جمی از برگزاری هفتمین سالگرد درگذشت آیت‌الله "جمی" در شهرستان آبادان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۳۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ نورالله کرد فروشانی با تاکید بر تکریم افراد بزرگی که همیشه به نظام مقدس اسلامی خدمت کرده‌اند، افزود: دوستداران نظام و انقلاب همواره مورد تکریم بوده و همیشه باید یادشان گرامی داشته شود.

وی با اشاره به اینکه آیت الله جمی یکی از اسطوره‌های انقلاب است، خاطر نشان کرد: مرحوم جمی از محبوبیت ویژه‌ای بین مردم برخوردار بوده است و به همین مناسبت  سوم دی‌ماه مراسم بزرگداشت هفتمین سالروز درگذشت آیت‌الله غلامحسین جمی در آبادان برگزار می شود.

کردفروشانی تصریح کرد: آیت‌الله غلامحسین جمی بر تداوم مسیر حق تاکید داشته و این تعهد و پایبندی به اسلام و ارزش های انقلاب باید به نسل جوان و آیندگان انتقال یابد.

مسئول اطلاع‌رسانی و عضو ستاد سالگرد مرحوم آیت‌الله جمی اضافه کرد: آئین گرامیداشت مقام شامخ  امام جمعه آبادان در دوران دفاع مقدس، در حسینیه ثارالله از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر سوم‌ دی‌ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری برگزار می شود و پس از اقامه نماز جماعت از مدعوین پذیرایی خواهد شد.

 وی همچنین از برگزاری برنامه های فرهنگی در حاشیه این مراسم خبر داد و گفت:      برنامه‌هایی از جمله برگزاری مسابقه فوتسال، شب شعر، پیاده‌روی خانوادگی و مسابقه کتابخوانی از کتاب «نور چشم آبادان» که شامل دست ‌نوشته‌های آیت‌الله جمی است، در سطح مدارس شهرستان برگزار می شود.

کردفروشانی از استاندار خوزستان، امام جمعه، فرماندار، اصناف و بازاریان، اداره بندر و گمرک، منطقه آزاد اروند، شهرداری، صدا و سیما، اصحاب و همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌هایی که ستاد سالگرد مرحوم آیت‌الله جمی در آبادان را همراهی و یاری کردند قدردانی کرد.

 

ارسال نظرات