روز رفراندوم ملت برای تایید انقلاب و ولایت را گرامی بداریم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: فتنه 88 به عنوان لکه ننگ در تاریخ ما می ماند اما آنچه برگ زرین ملت ایران در آن سال پر آشوب بود روز 9 دی ماه بود که رفراندوم ملت برای تایید انقلاب و اصل ولایت بود و باید آن را گرامی بداریم.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۰۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی گفت: فتنه 88 بیماری بود که دشمنان انقلاب اسلامی ویروس آن را در بدنه نظام وارد ساخته بودند و آنچه ضد این ویروس بود نه دستگاه حکومتی و امنیتی بلکه حضور پر شور آحاد ملت بود که در 9 دی ماه تجلی پیدا کرد و ریشه بیماری را از بین برد.

وی با اشاره به این‌که حماسه 9 دی اوج بصیرت و ولایت‌پذیری مردم بود، تصریح کرد: در روز عاشورای سال 88 هجمه عظیمی از سوی دشمنان هم به دین مردم و هم به ولایت فقیه و امام راحل(ره) صورت گرفت، که باعث شد مردم خودشان در راه دفاع از دین احساس تکلیف کنند.

دشتی حسینی گفت: حماسه نهم دی‌ماه یک واقعه تاریخی و فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید هر ساله این روز گرامی داشته شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: آنچه به عنوان یک دستاورد می توان از حماسه 9 دی بیان کرد این است که مردم از ارزش‌های دینی و اسلامی حمایت کردند و وفاداری خود را به انقلاب، نظام و ولایت به اثبات رساندند واینکه تفکر استکبارستیزی ملت ایران اسلامی بیش از گذشته در اجتماع میلیونی 9 دی نمایان شد.

وی با بیان اینکه مردم ما برای بزرگداشت این روز با بصیرت و آگاهی حضور خواهند داشت، افزود: مردم ما با حضور خود نشان خواهند داد که پای ارزش های انقلاب ایستاده‌اند و مهم ترین دستاورد این روز تاریخی بدون شک آگاهی و بصیرت است .

ارسال نظرات