خبرهای داغ:
مراسم سالروز امامت امام عصر(عج) در حسینسیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۰۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم سالروز امامت حضرت ولیعصر(عج) با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در حسینیه ثارالله این ناحیه برگزار شد.

در این مراسم در رثای امام عصر(عج) مولودی خوانی توسط مداحان اهل بیت(ع) برگزار شد و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود نیز در این مراسم با تبریک ولایت امام عصر(عج) به انتظارات امام عصر(عج) از مومنان و شیعیان اشاره کرد و بر تبعیت از ولایت و استقامت در مسیر حق و حمایت و دفاع از مظلوم و بسط عدل و داد در جهان تاکید کرد و افزود: شیعه امام عصر(عج) در راه اسلام و ولایت ثابت قدم است و تا آخرین قطره خون خود از اسلام و ولایت دفاع می کند و این مکتب را هیچ قدرتی یارای مقابله با آن نیست و نخواهد بود.

همچنین به همت پایگاه امام خامنه ای حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت به مناسبت امامت حضرت ولیعصر(عج) و با هدف تعامل و گسترش معنوی بسیج در دل های اهالی محله بسیجیان با کسبه و اصناف محلات 22بهمن و فردوسی دیدار و اقدام به پخش شیرینی و شکلات نمودند.

به همت حلقه صالحین نوجوانان و جوانان مسجد رسول اکرم(ص) شهرک فرهنگیان و همکاری بسیج دانش آموزی حوزه ایمان مراسم سالروز ولایت امام عصر(عج) با حضور دانش آموزان بسیجی و اهالی محله فرهنگیان و حافظ جنوبی برگزار شد.

در این مراسم مداحان اهل بیت به مولودی خوانی در رثای امام عصر(عج) پرداخته و در ادامه حجت الاسلام فیروزی استاد حوزه علمیه شاهرود و امام جماعت مسجد رسول اکرم(ص) به بیان ویژگی های امام عصرعج) و منتظران آن حضرت پرداختند و در پایان با مطرح کردن چند سوال به نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

ورزشکاران بسیجی هیئت کوهنوردی شاهرود به قلل مرتفع شاهرود صعود کردند

مسئول بسیج ورزشکاران شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت سالروز ولایت حضرت امام عصر(عج) با اشاره به فتح قلل اطراف شاهرود به همت بسیج ورزشکاران هیئت کوهنوردی شاهرود اظهار کرد: ورزشکاران بسیجی هیئت کوهنوردی شاهرود به مناسبت ولایت امام عصر(عج) به قلل مرتفع اطراف شاهرود صعود کردند.

حسین ناظمی افزود: در این برنامه کوهنوردی بیش از 30 کوهنورد بسیجی با پیاده روی در صحرای جلالی به قلل اطراف شاهرود صعود کرده و ولایت امام عصر(عج) را گرامی داشتند.

وی افزود: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ کوهنوردی و گرامیداشت سالروز ولایت امام عصر(عج) برگزار شد و در پایان شرکت کنندگان پرچمی با نام امام عصر را بر فراز مرتفع ترین قله مشرف به شهر شاهرود برافراشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها