خبرهای داغ:
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر گفت: ورود وقف به حوزه ترویج ازدواج آسان از ناهنجاری‌های اجتماعی می‌کاهد.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۰۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، محسن براتی در جمع خبرنگاران همزمان با فرارسیدن سالروز ازدواج آسمانی پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت خدیجه (س) اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از سوی مراجع ذی‌صلاح، بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و مفاسد موجود در جامعه با توجه به ازدواج جوانان برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: ازدواج امر مهمی در دین مبین اسلام بوده و رسول گرامی اسلام (ص) نیز تأکید فرمودند، نیمی از دین با ازدواج کامل می‌شود و جوانان امروز باید با دور از تکلفات کنونی به این سو هدایت شوند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر اظهار داشت: ناهنجاری‌هایی که امروز در جامعه شاهد وقوع آن هستیم، با سامان یافتن جوانان کاهش می‌یابد و زندگی‌ها رونق می‌گیرد.

براتی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه همواره در راه رفع مشکلات جامعه پیش‌قراول بوده است و در زمینه ازدواج جوانان نیز برنامه‌های متعددی دارد که سوق دادن واقفان به سمت وقف‌های جدید مرتبط با ازدواج آسان یکی از این برنامه‌هاست.

وی بیان کرد: همه مردم و مسئولان امروز باید دست در دست هم دهند تا جوانان در سن خاص ازدواج به سروسامان برسند و شاهد افزایش روزافزون سن ازدواج در جامعه نباشیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر ادامه داد: قابلیت‌های وقف بسیار زیاد است و در هر بخشی می‌توان شاهد اثرگذاری مطلوب آن بود و ازدواج یکی از این محورهای اساسی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها