گردهمایی تخصصی با عنوان «وحدت،رمز پیروزی» در مسجد میرسرای فومن برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۲۸۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن، این مراسم پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد میرسرای فومن به همت مجمع یاران انقلاب اسلامی شهرستان فومن و با سخنرانی سردار هامون محمدی و سردار علیزاده برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ولی مهدوی نیا، مسئول مجمع یاران انقلاب اسلامی شهرستان فومن با تسلیت شهادت امام حسن عسکری و تبریک آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج)، گفت: شکل گیری مجمع یاران از سال ۸۶ در سطح استان و از سال ۸۷ در تعداد زیادی از شهرستان های گیلان انجام شده است.

وی ادامه داد : این مجمع با توجه به احساس تکلیف و انجام منویات رهبری کار خود را آغاز کرده است و به هیچ گروه و فرد و … وابستگی ندارد و صرفا در مسیر و خط ولایت به راه خود ادامه می‌دهد.

مهدوی نیا با بیان اینکه بزرگترین دغدغه رهبری امروزه مسئله فرهنگ است ، تاکید کرد: در حال انجام برخی برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان هستیم و به زودی فعالیت‌مان را گسترش خواهیم داد.

وی با اعلام اینکه مجمع در بخش سردار جنگل و دهستان رودپیش و گوراب پس و گشت و فومن تاکنون تشکیل شده است، افزود: هم‌اکنون در ۲۴درصد مساجد منطقه حضور داریم و انشالله در آینده برنامه‌ای برای حضور ۷۵درصدی داریم و در بخش خواهران باید به حضور حداقل ۳۰درصدی برسیم.

در ادامه، سردار هامون محمدی، فرمانده سابق سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: جریان اصیل، شفاف و زلال انقلاب اسلامی را باید به جوانان معرفی کنیم تا آنها عاشقانه در این مسیر گام بردارند.

وی با بیان اینکه روحیه مادران دوران دفاع مقدس امروز در چهره مادران شهدای مدافع حرم دیده می‌شود، افزود: مادر مدافع حرم امروز نفس انقلاب اسلامی را درک کرده‌ و می‌داند در حق این انقلاب چگونه باید رفتار و فرزندش را فدایی انقلاب تربیت کند.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا و مادران شهدا افتخارات انقلاب اسلامی هستند، گفت: تفکرات انقلاب اسلامی عمری طولانی در وجود آدمیانی دارد که در این کشور زندگی می‌کنند و افتخار شیعه و مسلمانی جمهوری اسلامی را دارند.

محمدی با بیان اینکه ماندگاری هر انقلاب به انقلابیون اولیه آن بستگی دارد، تصریح کرد: اگر قرار است انقلابی ادامه داشته باشد باید کسانی که این انقلاب را به وجود آورده‌اند تلاش کنند تا آن را با روحیه اصیلش به نسل آینده منتقل کنند تا انحرافی در انقلاب به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: امروز برخی افراد برای اینکه به منویات خود دست یابند حاضرند آنچه که این انقلاب بخاطرآن به وقوع پیوسته را منحرف کنند و نقل قول‌هایی که هیچ پایه و اساسی ندارد را بیان کنند.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما امروز مسیر را درست تشخیص داده‌ایم و همه این مسیر را پیش خواهیم رفت، اظهار کرد: انقلابیون اولیه باید برای جلوگیری از منحرف شدن مسیر اصلی انقلاب در صحنه حضور پررنگ داشته باشند و به درستی و با امانت داری تمام این انقلاب را به نسل‌های آینده منتقل کنند تا انقلاب همواره این مسیر را مستمرا به درستی عرضه کند.

محمدی با بیان اینکه مبنای اصلی مجمع یاران انقلاب اسلامی از مساجد است، افزود: یاران انقلاب اسلامی با انتخاب هیئت امنا از سال ۸۶ شکل اولیه آن تشکیل شد.

وی با بیان اینکه اجازه سواستفاده هیچ حزب و تشکلی از مجمع یاران انقلاب اسلامی را نمی‌دهیم، گفت: باید نیازهای اصلی انقلاب اسلامی را بشناسیم و در بحث دفاع از حرم اهل بیت که امروز شبهه‌ای ایجاد کردند تلاش نماییم.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر امروز داعش از سوریه عبور کند قطعا هیچ‌جای دنیا رنگ آرامش را نخواهد دید، تصریح کرد: برخی افراد ندانسته سخنانی در راستای مدافعان حرم ایرانی که در سوریه به مبارزه با داعش می‌پردازند بر زبان جاری می‌کنند که جای شرم دارد.

محمدی با بیان اینکه ارتباط نسل‌های اول انقلاب با نسل‌های امروزی سبب شناخت آنها از فتنه‌‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: بصیرت در اعضا برای شناخت بزنگاه‌ها و گردنه‌های پرخطر مسیر انقلاب اسلامی و ایجاد قدرت فرقان ایجاد شود.

ارسال نظرات