فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت:کار یگان حفاظت هواپیمایی سپاه استان کاری مهم،حساس واز کارهای راهبری وارزشمند سپاه بوده که شاهد نایج مثبت وارزشمند این نهاد هستیم
کد خبر: ۸۶۱۰۲۸۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
به گزارش حبر نگار خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ،کارکنان یگان حفاظت صنعت هواپیمایی سپاه فرودگاه استان سیستان وبلوچستان به منظور گرامی داشت 5 دی ماه سالروز استقرار سپاه در صنعت هواپیمایی کشور با فرمانده سپاه استان سیستان وبلوچستان دیدار کردند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه استان در این دیدار با تبریک ایام امامت  وولایت امام زمان (عج) وولادت پیامبر مکرم اسلام وحضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: حفاظت از سیستم هواپیمایی وبر قراری امنیت هوایی هواپیماهای جمهوری اسلامی ایران در داخل وخارج کاری مهم وحساس است که به فرمان امام خمینی (ره) در زمان جنگ تحمیلی به عهده سپاه نهاده شده است.
وی  با اشاره به این مطلب که اجرای کار حفاظتی کمتر به چشم مردم عامع می رسد ولی از لحاظ ارزشی بسیار با اهمیت ومهم است  وکمتر کسی متوجه ارزش واهمیت این کار می شودافزود: امروز استان سیستان وبلوچستان در امنیت کامل هوایی در صنعت هواپیمایی می باشد وهیچ مشکلی نداریم که این خود یکی از افتخارات به ارمغان آمده در این صنعت توسط پاسداران است.
سردار معروفی بیان کرد::با توجه به حضور وتهدیدات گروهک های تروریستی وتکفیری که هر لحظه ما را تهدید می کردند یک مورد تهدید موفق از سوی دشمنان در صنعت هواپیمایی در استان نداشته ایم .
وی با تاکید بر این نکته که قرار نیست ملت ایران از آرمانها،ارزشها ی انقلاب اسلامی دست بردارند اتصریح کرد :آمریکا واستکبار جهانی نیز به همین دلیل دست از دشمنایی علیه ملت ایران بر نمی دارند .
سردار معروفی اظهار داشت: در استان امنیت پرواز در مجموعیت استان در شهرستانهای سراوان،کنارک،چابهار،زابل،ایرانشهر را ذاریم که با انجام کار ارزشی حفاظت مایه عزت وافتخار را به همراه آورده اند و یکی از کارهای راهبری که نتایج آن را شاهدیم وکار یگان حفاظت هواپیمایی کاری حساس، مهم وبا ارزش  بوده وپاسداران وکارکنان این صنعت  مایه اقتدار سپاه  می باشند.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان با اشاره به این مطلب که در حوزه غربی کار حفاظت کار آسیب پذیری است ودر این حوزه با افرادی که ارزشهای اعتقادی ما را قبول ندارند سروکار داریم بیان کرد: این افراد در پی خرد کردن اقتدار سپاه وکارکنان این صنعت هستند وبا توهین به مقدسات ومتشنج کرن اوضاع از نظر روحی وروانی قصد آسیب زدن به ما را دارند به این دلیل است که در این حوزه آسیب پذیری بیشتر است وباید با بصیرت وهوشیاری بیشتر در میدان حاضر شد.
وی در ادامه سخنان خود بر گزاری ارتباط قوی با خدا وایجاد خلوتگاه توسط پاسداران با خدا به منظور ایجاد استحکام درونی ومقابله با آسیب های غربی مهم ترین راه پیشرفت کارکنان در صنعت هواپیمایی می باشد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار معروفی افزود: پاسداران در سپاه مانند یک خانواده هستند وباید با تربیت فرزندانی سالم وصالح منزلت پاسداری خود را حفظ کنیم
وی در پایان تصریح کرد: باید با تغییر نگاه در استان وبومی کردن نگاهها استعدادها را شناسایی ودر راستای مبارزه با محرومیت ،اشراف اطلاعاتی وبصیرتی وروشنگری استفاده وبهره برداری کنیم .
 
ارسال نظرات