به منظور ترویج آرمانهای انقلاب اسلامی در جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان، یادواره شهدای نوجوان استان زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۰۱۸۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن و گرامی داشتن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: امروز با حمایتهای مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران انقلاب اسلامی تداوم داشته و پژواک آن در سراسر جهان شنیده می‌شود.

حمیدرضا شهبازی افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حاکی از اعتماد آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با توجه به مقارن بودن ایام دهه فجر با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اهمیت برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی را دوچندان کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به آثار سوء شبکه‌های مجازی در جامعه ابراز کرد: متاسفانه این شبکه‌ها سبب شده‌اند تا مردم نسبت به باورها و اعتقاداتشان شک و تردید داشته باشند در نتیجه مسئولان و دستگاههای ستاد برگزاری دهه فجر استان زنجان باید با برنامه‌ریزی دقیق زمینه‌های حضور مردم و به ویژه جوانان در راهپیمایی 22 بهمن را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه در برگزاری راهپیمایی 22 بهمن و اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی نباید هیچ جریان سیاسی اقدام به تبلیغ کند، خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن استان زنجان باید بدون توجه به مسائل سیاسی و در راستای حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی برگزار شود که ضروری است دستگاههای متولی این امر به موضوع یاد شده توجه ویژه‌ای داشته باشند.

شهبازی با اشاره به برگزاری یاواره شهدای نوجوان استان زنجان افزود: برگزاری این یادواره توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاهها می‌تواند به ترویج آرمانهای انقلاب اسلامی در جامعه به ویژه قشر جوان کمک موثری کند.

مسیح الله سلطانی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه در شهرستانها فرمانداران مسئول برگزاری جلسات مربوط به مراسم دهه فجر هستند، گفت: تمامی دستگاهها باید در چارچوب وظایف تعیین شده نسبت به برگزاری باشکوه ویژه برنامه‌های ایام دهه فجر اقدام کنند.

وی در انتها از دستگاههای عضو ستاد برگزاری مراسم دهه فجر خواست تا با هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر برنامه‌های ویژه پیروزی انقلاب اسلامی را در سراسر استان زنجان عملیاتی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: همه دستگاهها رونوشتی از اقدامات و برنامه‌های خود به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان به منظور ارسال به وزارت کشور ارائه دهند.

ارسال نظرات