جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان:

سربازان در برقراري امنيت بهترين پشتيبان نيروهاي مسلح هستند

در نظام مقدس جمهوري اسلامي سربازان براي كلمه توحيد و استقرار حكومت اسلامي خدمت مي كنند و اين ويژگي بزرگ سربازان نظام اسلامي است.
کد خبر: ۸۶۱۰۱۸۲
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان در مراسم اعزام مشمولان دانشگاهي به مراكز و يگان ها آموزشي، گفت: دوران مقدس سربازي فرصت مغتنمي است تا جوانان در عرصه هاي مختلف به پويايي و رشد برسند و پس از اتمام دوران خدمت با اندوخته‌هاي خود با گامي استوار و محکم وارد جامعه شده و در توسعه و پيشرفت کشور موثر باشند.

سرهنگ مراد جعفري افزود: امروزه بخش عظيمي از امنيت کشور به برکت وجود سربازان مومن و متعهد است.

وي تصريح كرد : ممکن است درطول خدمت سربازي سختي هايي وجود داشته باشد اما مي توان بايک برنامه ريزي صحيح و الگويي مناسب آينده اي روشن ساخت و ازاين فرصت به بهترين وجه ممکن استفاده کرد.

جعفري با اشاره به نقش مثبت و تاثير گذار سربازان در برقراري نظم و امنيت گفت: سربازان بهترين پشتيبان ماموريت ها در برقراري امنيت در جامعه هستند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه سربازان به عنوان يك امانت در پيكره نيروهاي مسلح هستند، گفت: ما وظيفه داريم به نحو شايسته از اين امانت پاسداري كنيم.

وي گفت: دوران سربازي فرصت بسيار خوبي است تا جوانان در عرصه‌هاي مختلف به رشد و شکوفايي برسند و با اندوخته‌هاي خود وارد جامعه شوند و هر يک در توسعه پيشرفت کشور نقش آفريني کنند.

جانشين فرمانده انتظامي دوران سربازي را يکي از طلايي ترين، ‌مهمترين و ارزشمند ترين دوران زندگي انسان ها برشمرد وگفت: اگر از اين فرصت بخوبي استفاده شود انسان مي تواند زندگي خوبي را براي خود مهيا کند.

ارسال نظرات