مدیرکل ارشاد استان زنجان:

برگزاری دو برنامه بزرگ استانی به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر

اداره ‌کل ارشاد استان زنجان امسال دو برنامه بزرگ استانی را به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اجرایی می‌کند.
کد خبر: ۸۶۱۰۱۷۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر جشنواره موسیقی «آوای امید» به دو صورت تک نوازی و گروه نوازی با شرکت تمامی هنرمندان استان به مدت هفت روز در مرکز زنجان برگزار می شود.

ناصر مقدم افزود: ویژه‌برنامه جشن بزرگ انقلاب با همکاری فرمانداری‌ها و صدا و سیمای مرکز زنجان در همه شهرستانها برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: علاوه بر این فرمانداری‌ها در برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در همه نقاط استان زنجان همکاری می‌کنند.

مقدم خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر جشنواره موسیقی «آوای امید» به دو صورت تک نوازی و گروه نوازی با شرکت تمامی هنرمندان استان به مدت هفت روز در مرکز زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل ارشاد استان زنجان عنوان کرد: اجرای موسیقی محلی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در زنجان از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است که در سال گذشته با اقبال مردمی مواجه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار