جانشين عقيدتي سياسي ناجا:

اعتقاد به ولايت فقيه بزرگترين سرمايه كاركنان پليس است

نيروي انتظامي متصل به ولايت فقيه و تابع ولي امر مسلمين است و اعتقاد به ولايت فقيه بزرگترين سرمايه كاركنان پليس است.
کد خبر: ۸۶۱۰۱۶۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين سازمان عقيدتي سياسي ناجا در آيين تکريم و معارفه رياست عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان زنجان، با اشاره به نقش سازمان عقيدتي سياسي در نيروهاي مسلح، گفت: نيروهاي نظامي بايد مهارت هاي اعتقادي و باورهاي ديني خود را تقويت کنند.

حجت الاسلام بهشتي پور به تهديدات فرهنگي دشمنان اشاره و بر تقويت اعتقادات ديني تاكيد كرد افزود: با تقويت اعتقادات و هوشياري مي توان در برابر توطئه هاي دشمنان ايستاد.

جانشين سازمان عقيدتي سياسي ناجا با بيان اينکه دشمنان اسلام با مخدوش کردن چهره اسلام و مسلمانان در قالب گروه هاي تکفيري و داعش، درصدد جلوگيري از گسترش فرهنگ ديني و اسلامي هستند، افزود: ولايت فقيه نقطه وحدت براي تمام ملت است.

وي تصريح كرد: نيروي انتظامي متصل به ولايت فقيه و تابع ولي امر مسلمين است و به هيج حزب و گروهي وابستگي ندارد و تنها به وظيفه ذاتي خود كه همانا برقراري نظم و امنيت است، عمل مي كند.

حجت الاسلام بهشتي پور ولايت فقيه را بزرگترين دستاورد انقلاب اسلامي برشمرد و گفت: پليس، مطيع امر رهبر است و به هيچ حزبي وابستگي ندارد.

جانشين سازمان عقيدتي سياسي ناجا، اعتقاد به ولايت فقيه را بزرگترين سرمايه براي كاركنان پليس بيان و تصريح كرد: دشمنان قسم خورده اسلام از بدو پيروزي انقلاب قصد ضربه زدن به اين نظام الهي را داشتند، كه با اقتدار ولايت، انقلاب و فرهنگ شهادت تمامي توطئه ها و دسيسه هاي انان نقش بر آب شد.

گفتني است، در اين مراسم از زحمات و خدمات حجت الاسلام " روح ا... عباسي" تقدير و حجت الاسلام " عبادي " به عنوان رئيس جديد عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان زنجان معرفي شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار