مدیر جذب و سازماندهی بعثه خبر داد

برگزاری آزمون جدید جذب مداح کاروان عتبات/ مداحان ۳۰ سال به بالا می‌توانند شرکت کنند

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از برگزاری آزمون جدید بهسازی مداحان در اسفند خبر داد و گفت: مداحان جدید می‌توانند با حداقل ۳۰ سال سن در این آزمون شرکت کنند.
کد خبر: ۸۶۱۰۰۷۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی پروانه در خصوص برگزاری آزمون طرح بهسازی مداحان گفت: آزمون بهسازی مداحان در سال گذشته با حضور 3000 هزار مداحی که کد اعزام داشتند برگزار شد که در مرحله اول 1500 نفر قبول شدند و برای مصاحبه دعوت خواهند شد.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری ادامه داد: دور جدید برگزاری آزمون بهسازی مداحان عتبات در اسفندماه برگزار می‌شود و ثبت نام این آزمون در همین ماه جاری (دی‌ ماه) نیز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون جدید برای مداحان جدید‌الورود و مداحانی است که در آزمون قبل برگزیده نشده‌اند، گفت: مداحان جدید باید حداقل دیپلم یا مدرک پایه 3 حوزه علمیه را داشته باشند و سن آنها حداقل 30 و حداکثر 55 سال باشد. همچنین آنها باید گواهی مداحی خود را از خانه‌ مداحان، کانون مداحان یا بسیج مستضعفین ارائه و با پرداخت مبلغ 20 هزار تومان در سامانه آزمون بعثه مقام معظم رهبری ثبت‌نام کنند.

پروانه ادامه داد: ما در تمام استان‌ها دفتر نمایندگی داریم و حوزه‌های امتحانی پس از ثبت‌نام مشخص می‌شود.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: متقاضیان باید پس از قبولی آزمون در مصاحبه شرکت کنند و پس از آن سی‌دی مداحی خود را بدهند و اگر در مجموع 70 امتیاز آوردند به عنوان مداح کاروان به عتبات اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: منابع آزمون تاریخ و اماکن عتبات، اعتقادات، احکام فقهی عمومی، اطلاعات عمومی و آداب مداحی است که منابع آن اعلام می‌شود.

ارسال نظرات