خبرهای داغ:
استاد دانشگاه در طبس:

ورود بسیج به حوزه مهندسی فرهنگی ضرورت دارد

استاد دانشگاه در طبس گفت: ورود بسیج و سپاه به حوزه مهندسی فرهنگی که شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب کرده ولی دولت به آن ورود نکرده است نیز برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن تاثیرگزار است.
کد خبر: ۸۶۱۰۰۷۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

مصطفی حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت در بحث اقتصاد مقاومتی بر خلاف دستور صریح رهبری از ظرفیت بی نظیر سپاه و بسیج استفاده نمی کند اظهار کرد: عدم توانایی دولت جهت استفاده از ظرفیت های بسیج و سپاه در راستای اجرایی کردن سیاست های اصل 44 و عدم باور دولت به قدرت عملی و پتانسیل های درون سازمانی بسیج و سپاه علت اصلی این امر است.


وی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی از طریق برجام در ارکان و مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام است افزود: وظیفه بسیج به عنوان مامور اصلی مبارزه با تهدیدات نرم دشمن در قبال این توطئه آگاهی و معرفت بخشی در حوزه تهدیدات جنگ نرم است.


این استاد دانشگاه در طبس ادامه داد: ورود بسیج و سپاه به حوزه مهندسی فرهنگی که شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب کرده ولی دولت به آن ورود نکرده است نیز برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن تاثیرگزار است.


وی اضافه کرد: پرداختن به سبک زندگی اسلامی، تقویت فرهنگ قرآنی و تقویت بنیان های خانواده ایمانی و قرآنی از راه های مقابله با فتنه های دشمن است.


حیدری گفت: اگر بسیج نبود سیاست بازان، فتنه گران و عوامل آشکار و پنهان داخلی استکبار جهانی با حرکت به سمت بی اعتمادی مردم به ولایت و جامعه اسلامی، ریزش جوانان انقلابی و اسلامی، مایوس کردن و نا امید کردن جوانان انقلابی و آرمان گرا هر اقدامی را بر علیه نظام جمهوری اسلامی انجام می دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها