نماینده ولی فقیه در استان یزد:

حضور طلاب در مباحث اعتقادی نیروهای مسلح افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اهمیت توجه به مسئله دینی پرسنل نیروهای مسلح، گفت: حضور طلاب در مباحث اعتقادی نیروهای مسلح افزایش یابد.
کد خبر: ۸۶۱۰۰۶۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: آیت‌الله محمدرضا بعد از ظهر دیروز در دیدار با پرسنل عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از نیروهای نظامی را سربازان تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی باید نسبت به فعالیت فرهنگی و اعتقادی روی سربازان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی به حضور مقطعی سربازان در نیروی انتظامی و دیگر مراکز اشاره کرد و گفت: جوانان به خدمت می‌آیند و بعد از مدتی از آن خارج می‌شوند، بنابراین ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که آنها را در مسائل اعتقادی قوی کنیم تا بتوانند در زندگی خود از این فعالیت‌ها بهره بگیرند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: اگر برخی جوانان ما پیش از خدمت سربازی نتوانسته‌اند شاکله لازم دینی خود را شکل دهند، باید در این زمان آموزش‌های لازم به وی داده شود و او را نسبت به مسائل دینی و اعتقادی حساس کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: این یک تبلیغ برای ماست که در زمینه ارشاد سربازان تلاش کنیم و به وسیله کلاس‌ها، تدوین جزوات و برنامه‌های فرهنگی، زندگی آنها را به سمت اسلامی شدن سوق دهیم.

ناصری با تاکید بر اینکه سربازان باید پس از خدمت به عنوان رابطان دینی ما در اقصی نقاط کشور باشند، گفت: نکته دیگر در ارتباط با فرزندان و خانواده‌های پرسنل نیروی انتظامی و نیروهای مسلح ماست.

وی ادامه داد: در صورتی که به خانواده نیروهای مسلح از لحاظ اعتقادی و علمی توجه داشته باشیم، می‌توانیم تعداد بسیار عظیمی از جامعه را از لحاظ اعتقادی قوی کنیم و به نوعی سبک زندگی اسلامی را در بخش عمده‌ای از جامعه ترویج دهیم.

امام جمعه یزد افزود: در این راه باید از طلاب و فضلای حوزه علمیه بهره‌گیری شود که بهترین نتیجه دریافت شود و کارهایی که صورت می‌گیرد، موثر باشد.

 

ارسال نظرات