به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش:

برگزاری همایشی در راستای تحقق شعار راهبردی «هر طلبه یک پژوهشگر» در بافق

به مناسبت گرامیداشت و پاسداشت هفته پژوهش همایشی با حضور مدیر حوزه، معاونت پژوهش، اساتید، طلاب در سالن اجتماعات حوزه علمیه الزهرا(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۰۶۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(س) بافق: به مناسبت گرامیداشت و پاسداشت هفته پژوهش همایشی با حضور مدیر حوزه، معاونت پژوهش، اساتید، طلاب در سالن اجتماعات حوزه علمیه الزهرا(س) برگزار شد.

فاطمه ابوالحکیمی معاون پژوهش حوزه در رابطه به برگزاری این همایش گفت: این همایش در راستای تحقق شعار راهبردی «هر طلبه یک پژوهشگر» و با محوریت «تشکل های پژوهشی، انسجام و کارآمدی» برای رونق بخشیدن به تلاش های پژوهشی طلاب برگزار گردید.

 ابوالحکیمی افزود: سین برنامه های همایش بدین شرح بود:

1-تلاوت قرآن کریم 2-سرود جمهوری اسلامی 3-خیرمقدم به مدعوین به حضار و بیان نکاتی چند به طلاب توسط مدیریت محترم حوزه 4-ارائه گزارش عملکرد فعالیت های پژوهشی از سال 80 تاکنون توسط معاونت پژوهش 5-قرائت متن پیام محترم مرکز مدیریت حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی به مناسبت هفته پژوهش 6-قرائت دو مقاله توسط طلاب با محوریت کثرت فرزندآوری ، فرصت ها و چالش ها 7-بازدید از نمایشگاه آثار و دستاوردهای علمی پژوهشی خواهران طلبه 8-بازدید از ایستگاه مطالعاتی و پژوهشی 9-تقدیر از پژوهشگران برتر در عرصه های مختلف پژوهشی

ارسال نظرات