به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه:

برگزاری نشست سیاسی با حضور سرهنگ تشکری در حوزه علمیه شهرستان بافق

به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه نشست سیاسی با حضور سرهنگ تشکری با همکاری بسیج طلاب و معاونت فرهنگی حوزه در سالن اجتماعات حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۰۴۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه نشست سیاسی با حضور سرهنگ تشکری با همکاری بسیج طلاب و معاونت فرهنگی حوزه در سالن اجتماعات حوزه برگزار شد.

در این نشست نصرالله تشکری ضمن تسلیت شهادت دکتر مفتح ایشان را حلقه اتصال حوزه و دانشگاه معرفی کرد و گفت: اگر دانشگاههای ما نیرویی را تربیت کنند که متخصص شوند ولی تعهد نداشته باشند و در مقابل تعهد علم وجود نداشته باشد بازخوردش مؤثر نخواهد بود. مانند ژاپنی ها که تخصص داشتند ولی تعهد نداشتند. لذا شهید مفتح به امر امام راحل(ره) تلاش کرد تا پایه های تعهد و اعتقادات دینی شکل بگیرد.

تشکری با اشاره به نزدیک شدن به انتخاب اسفند ماه اظهار کرد: دشمن درصدد نفوذ در هر مجموعه ای از جمله در حوزه ها است که در این راستا در کنار عزاداری آگاهی سیاسی را می طلبد. مانند شیخ ابراهیم که با وجود اینکه هفتاد هزار نفر را شیعه کرده امروز مورد هدف دشمنان قرار می گیرد. بنابراین در انتخابات ملت باید با بصیرت رأی دهند تا نتوانند توطئه های دشمن را عملی سازند.

وی در ادامه افزود: مبلغین باید در جامعه تلاش کنند و روح تجمل گریی را برداشته و ساده زیستی را ترویج دهند تا با هوشیاری و دقت در اهداف، انقلابمان را به صاحب اصلی اش تحویل دهیم.

 و در پایان با اشاره به برجام، توطئه ها و نیرنگ های دشمن را غیرقابل اجرا دانست.

 

ارسال نظرات