سرتیپ محمدی فرد خبر داد؛

وجود 750 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کشور

رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس از وجود 750 هزار پیشکسوت حوزه دفاع مقدس در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۰۰۲۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
به گزارش " خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله " 

سرتیپ مهدی محمدی فرد عصر دوشنبه 30 آذر در مراسم معارفه نخستین مدیر دفتر پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: در حال حاضر تعداد پیشکسوتان نیروهای مسلح در کشور 750 هزار نفر است که با احتساب خانواده آنها به 10 میلیون نفر با این سازمان در ارتباط هستند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب " پیشکسوتان دفاع مقدس باید در صحنه حضور داشته باشند" گفت: همچنین معظم له از پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح به عنوان ذخیره علم و تجربه و دانش و ارزشها یاد کرده اند.

رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس کشور با بیان اینکه یک شورای راهبردی در راس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور وجود دارد، ادامه داد: این شوراها در استانها در سطح کارگروه تخصصی ایجاد می شود.

وی یکی از مهمترین ماموریت های این سازمان را انتقال ارزشهای دوران دفاع مقدس به نسل های آینده توسط پیشکسوتان ذکر کرد و گفت: سیاست گذاری، هدایت و نظارت بر برنامه های ویژه پیشکسوتان از دیگر وظایف پیش روی این سازمان است.

محمدی فرد بر ایجاد یک شبکه اجتماعی با هدف ایجاد ارتباط هرچه بهتر بین پیشکسوتان سراسر کشور تاکید کرد و تصریح کرد: طراحی و تهیه کارت شناسایی ویژه جامعه هدف خود با هماهنگی دستگاههای ذیربط در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین با گلایه از اینکه این مجموعه بزرگ با ظرفیت های فراوان خود مورد غفلت واقع شده است، بر تقویت هرچه بیشتر این سازمان برای انتقال هرچه بهتر مفاهیم دفاع مقدس به نسل های آینده تاکید کرد.



دفاع پرس
ارسال نظرات
آخرین اخبار