خبرهای داغ:
سرهنگ محبی‌پور گفت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ناحیه ثارالله شیراز آمادگی راه‌اندازی قرارگاه راهیان نور در ناحیه یک آموزش‌وپرورش این شهر را دارد.
کد خبر: ۸۶۰۹۹۷۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
سپاه ناحیه ثارالله ، مراسم معارفه مسئول جدید کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز  با حضور سرهنگ محبی پور فرمانده سپاه ثارالله(ع) وکیانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز  برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ناحیه ثارالله شیراز آمادگی راه‌اندازی قرارگاه راهیان نور در ناحیه یک آموزش‌وپرورش این شهر را دارد.

سرهنگ  اسماعیل محبی‌پور  در سخنانی اظهار داشت: آموزش‌وپرورش و بسیج در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی با همدلی و تعامل می‌توانند نقش اثرگذار و تعیین‌کننده‌ای در جامعه فعلی که با تهاجم فرهنگی غرب روبه‌رو است ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه محوری راهیان نور دانش‌آموزی حفظ و تقویت روحیه دفاع ملی است، افزود: از مسئولان آموزش‌وپرورش درخواست می‌شود جدیت بیشتری نسبت به رونق‌بخشی اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس داشته باشند و در این راستا سپاه ناحیه ثارالله شیراز آمادگی هر نوع همکاری به‌ویژه در راه‌اندازی قرارگاه راهیان نور در نواحی دانش‌آموزی آموزش‌وپرورش را دارد.

 فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف انقلاب معطل دستگاه‌ها و دیگر  اداره‌ها نمی‌ماند هرچند که ممکن است برخی از مدیران در بعضی از دولت‌ها با دیدگاه‌های متفاوت به‌این‌گونه برنامه‌ها اعتقاد قلبی نداشته باشند.

سرهنگ محبی‌پور بیان داشت: برخی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در همکاری با اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس کم‌لطفی کرده اما این نهاد مردمی با تمام توان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و خون شهدای اسلام برای اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنوب اقدام لازم را صورت می‌دهد.

وی اضافه کرد: بسیج و آموزش‌وپرورش برای اعتلای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی فعالیت‌های فرهنگی ماندگاری را برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای نظام اسلامی و حضور پرشور رزمندگان در دفاع از میهن اسلامی انجام داده‌اند.

 فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز بیان داشت: بسیج برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به‌ویژه ترویج روحیه جهادی و ملی همگام با دیگر دستگاه‌های متولی پیشگام بوده اما برخی به دنبال چندصدایی و دوقطبی کردن جامعه هستند و در این میان باید هوشیار باشیم.

یاداور می شود، در این آئین از زحمات چند ساله سروان سجاد شریفی تقدیر و خواهر پاسدار جوانمردی که تجربیات چندساله در بسیج دانشجویی و بسیج فرهنگیان دارد به‌عنوان سرپرست کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک آموزش‌وپرورش وابسته به ناحیه بسیج سپاه ثارالله معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها