آیین بزرگداشت استاد شعر متعهد در بوشهر برگزار می‌شود

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: آیین سومین سالگروز درگذشت مرحوم خلیل عمرانی استاد شعر متعهد با حضور و شعرخوانی شعرای کشوری و استانی چهارشنبه دوم دی‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۹۹۷۲
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ مصطفی مردانی مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: صداقت، صراحت و احساس مسئولیت نسبت به جامعه مهم‌ترین ویژگی خلیل عمرانی این شاعر هم استانی است و وی هیچ‌گاه در پی نام و نشان نبود.

دبیر برگزاری این آیین افزود: خلیل عمرانی با شاگردانش سهمی در جریان شعر انقلاب دارند که این به خاطر خصوصیت معلمی وی بوده است و اگر امروز بزرگداشتی برای عمرانی گرفته می‌شود به خاطر انقلابی بودن اوست.

مردانی با اشاره به حضور آیت‌الله صفایی بوشهری و دکتر غلامرضا منتظری مسئول بسیج هنرمندان کشور در این آیین اظهار داشت: حضور و شعرخوانی شعرای کشور از جمله علیرضا قزوه، رضا اسماعیلی و مصطفی محدثی خراسانی با حضور و شعرخوانی شعرای برجسته هم استانی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آیین چهارمین سالگرد مرحوم خلیل عمرانی است.

وی با اشاره به فعالیتهای فرهنگی و هنری مرحوم خلیل عمرانی تصریح کرد: این شاعر هم استانی آن‌گونه که شایسته است معرفی نشده و برگزاری چنین مراسمی می‌تواند ایشان را بیشتر به نسل جوان معرفی کرد.

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر خاطرنشان کرد: آیین بزرگداشت مرحوم خلیل عمرانی چهارشنبه دوم دی‌ماه در بوشهر در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) بوشهر ساعت 19 برگزار می‌شود.

مردانی در پایان یادآور شد: آیین بزرگداشتی نیزدر دیّر چهارشنبه صبح ساعت 10 در مجتمع فرهنگی نفت این شهر برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار