خبرهای داغ:
مسئول سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت کشور گفت: پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت کشور مستشاران کشورهای اسلامی معرفی می شوند.
کد خبر: ۸۶۰۹۹۵۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار مهدی محمدی فرد در مراسم معارفه مدیر پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان در جمع پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس با تبریک امامت حضرت ولی عصر(عج) اظهارداشت: همه ما وظیفه داریم آنگونه که شایسته است فرهنگ دفاع مقدس را به نسل های آینده انتقال دهیم.

مسئول سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت کشور با بیان اینکه امام خمینی(ره) در خصوص پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس گفتند " نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند" افزود: امام خامنه ای نیز فرمودند " تجربه، دانش و اندوخته های بازنشستگان نباید بلا استفاده بماند و بازنشستگان ذخایر عملی و علمی این مملکت هستند" .

750هزار پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس در کشور

وی با بیان اینکه همه مسئولیت ما در این دو جمله امام خمینی و امام خامنه ای نهفته است، عنوان کرد: هیچ مجموعه ای در کشور به آن اندازه کارآمد نیست که سازمان پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس بزرگترین و آرمانی ترین تشکیلات در کشور می باشد.

محمدی فرد با اشاره به اینکه ما در کشور 750هزار پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس داریم، افزود: این قشر از افراد جامعه پیشکسوتان کارآمدترین افراد در کشور هستند.

برای انتقال تجربیات و فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده خیلی عقب هستیم

وی با بیان اینکه برای انتقال تجربیات و نقش پیشکسوتان در دفاع مقدس به نسل آینده کشور خیلی عقب هستیم، افزود: ما در این باره زمین گیر شدیم ولی وظیفه داریم ارزشها، فرهنگ، تجربیات و آموزه های هشت سال جنگ را به آیندگان انتقال دهیم و نباید کاری کنیم که این ارزشها از بین برود.

وی ادامه داد : ارزشهای جنگ هشت ساله و انقلاب اسلامی ما آنگونه که باید انتقال پیدا نکردند وباید آنها را گسترش و انتقال دهیم واین وظیفه ما است .

محمدی فرد با اشاره به اینکه انتقال این ارزشها از لحاظ جنبه های فرهنگی و اجتماعی می تواند برای کشور موثر و سازنده باشد، افزود: باید پیشکسوتان دفاع مقدس این ارزشها را برای آیندگان به یادگار بگذارند تا خدای نکرده مستشاران خارجی در کشور نفوذ و راه پیدا نکنند.

مسئول سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس کشور با اشاره به اقدامات پیش بینی شده برای پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: باید مجموعه ای از خواص پیشکسوتان در همه عرصه ها تشکیل شود.

محمدی فرد از شناسایی پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت به عنوان مستشار کشورهای اسلامی و دیگر کشورها خبر داد و گفت: تهیه اساسنامه به منظور تشکیل مجمع خیرین به منظور حمایت وحفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس در کشور و کل استانها است.

مسئول سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس کشور گفت: معرفی سازمان به عنوان یک کار مداوم، ابلاغ خواسته های رهبری، احساس مشارکت و حضور پیشکسوتان در عرصه های مختلف، ایجاد انگیزه در بین فرماندهان و انتقال تجربیات و نقش رزمندگان در دفاع مقدس به نسل های آینده از اقدامات این سازمان است.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم که پیشکسوتان یک شبکه اطلاع رسانی داشته باشند، گفت: طراحی و تهیه کارت مصور برای همه پیشکسوتان عرصه جهاد در کل کشور، طراحی و مصورکردن عکس‌های تمامی پیشکسوتان با ذکر نام و متن توصیفی از اتفاقات جنگ آن‌ها گردآوری می‌شود.

محمدی فرد گفت: برگزاری سومین همایش پیشکسوتان با همکاری سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح کشور، تبیین مدیریت در حوزه دفاع مقدس و بیان تجربیات و آموزه های آن، بررسی چالش های موجود در حوزه تامین اجتماعی بازنشستگان از جمله اقدامات سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بوده است.

بیست و دومین سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت کشور در خراسان جنوبی تشکیل شد

وی با بیان اینکه اولین جلسه راهبردی در سازمان پیشکسوتان با مشارکت سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح برگزار شده است، افزود: انعقاد تفاهم نامه با بسیج و بنیاد حفظ آثار برای انجام هر چه بهتر برنامه ها و همایش پنج هزار نفری با حضور فرماندهان هشت سال دفاع مقدس برگزار شده است.

محمدی فرد گفت: خراسان جنوبی بیست و دومین استانی است که سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه باید همه پیشکسوتان ما تا آخر عمر برای انتقال ارزشها و اهداف بلند انقلاب اسلامی پای کار باشند، عنوان کرد: باید مردمی ارزشها، اهداف وآرمانهای انقلاب به جلو حرکت کند و مردمی ماندگار وحفظ بماند.

آمریکا به دنبال پیاده کرده دکترین خود در کشور است

مسئول سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس کشور با تاکید براینکه نباید از برنامه‌های دشمن و موضوعات روز جامعه غافل شویم، تصریح کرد: کسانی در جامعه به دنبال به هدف رساندن دشمن هستند و اگر غفلت کنیم فتنه‌ای همانند فتنه ۸۸ رخ می‌دهد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن، بیان کرد: در شرایط کنونی دشمن بخصوص آمریکا با یک دکترین جدید وارد ایران شده و در راستای جذب جوانان تلاش می‌کند وانها برای ده سال آینده انقلاب اسلامی و مسئولیت داشتن عناصر فتنه انها در کشور تلاش می کنند.

انتهای پیام/ 12   


ارسال نظرات
پر بیننده ها