عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بسیج :

انحلال سازمان حمایت ازمصرف کننده غیر منطقی و غیر ضروری است

ابراهیم نکو گفت: اگر سازمان حمایت از مصرف کننده سوسیالیستی کمونیستی عمل کرده باشد باید رفتارهای عملکردی در غالب رفتارهای پیشینه بررسی گردد و درج این پیشوندها غیر صحیح است.
کد خبر: ۸۶۰۹۹۵۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵


ابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اگر سازمان حمایت از مصرف کننده سوسیالیستی کمونیستی عمل کرده باشد باید رفتارهای عملکردی در غالب رفتارهای پیشینه  بررسی گردد و درج این پیشوندها غیر صحیح است.

وی با انتقاد از انحلال سازمان حمایت از مصرف کننده افزود: کاستی و سستی در یک سازمان نمی تواند مبنایی بر انحلال باشد برخورد غیر منطقی و غیر کارشناسی نسبت به سازمان حمایت از مصرف صورت نگیرد، مبنای قضاوت عملکردی را بر اساس ضوابط صحیح و قانونی در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: انحلال سازمان حمایت از مصرف کننده در شرایط فعلی میسر نیست و زمان اش فرا نرسیده است زیرا حقوق مصرف کنندگان تضییع می گردد.

وی در خاتمه شرایط معیشتی مردم را تهدیدآفرین خواند و اشاره کرد: در شرایطی که معیشت مردم دچار تهدید است انحلال سازمان حمایت مصرف کننده، ضربه زننده سفره معیشتی مردم است ؛مجدد تاکید می کنم رشد و بهبود وضعیت معیشت مردم  در انحلال سازمان حمایت از مصرف کننده  نیست و این حرکت غیر ضروری و غیر منطقی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار