مجلس خبرگان رهبری که متشکل از مجتهدین و برجستگان در آگاهی و تعهد اسلامی و انقلابی است، حساس‌ترینوظایف را در نظام جمهوری اسلامی برعهده دارد و ضامن بقا و استمرار نظام اسلامی در خطیرترین لحظات و پشتوانه‌ای عظیم برای نظام است.
کد خبر: ۸۶۰۹۸۴۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام مصطفی معلمی فرزند آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، به نمایندگی از پدر، با حضور در ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری ساری، ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را انجام داد.

آیت‌الله معلمی که به‌دلیل حجم برنامه‌های مختلف در نقاط مختلف استان نتوانست خودش برای ثبت‌نام حاضر شود، بعد از انجام ثبت‌نام توسط فرزندش، با بیان اینکه مجلس خبرگان دارای ریشه الهی و اثبات‌کننده ولایت فقیه است، اظهار کرد: حفظ و صیانت از دولت اسلامی منوط به نظارت فقیه و ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان در نظام جمهوری اسلامی، تعیین‌کننده‌ترینرکن از ارکان نظام است، افزود: مجلس خبرگان مجلسی است که برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و مشروعیت بخشیدن به آن نقش اساسی دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وظیفه مجلس خبرگان نزد مقام معظم رهبری بسیار حساس است، تصریح کرد: در نگاه رهبر انقلاب این مجلس که متشکل از مجتهدین و برجستگان در آگاهی و تعهد اسلامی و انقلابی است، حساس‌ترینوظایف را در نظام جمهوری اسلامی برعهده دارد و ضامن بقا و استمرار نظام اسلامی در خطیرترین لحظات و پشتوانه‌ای عظیم برای نظام است.

معلمی بیان کرد: در بیانات متعدد، امام راحل و نیز رهبر فرزانه انقلاب، ضمن ترسیم اهمیت مشارکت مردمی و «حماسه حضور» تکلیف شرعی و انقلابی مردم را برای انتخاب خبرگان بیان کرده و از علمای بلاد خواسته‌اند مردم را با وظایف شرعی خود در برهه‌های حساس آشنا کنند.

وی با بیان اینکه اهمیت و حساسیت انتخابات خبرگان را هیچ‌کدام از انتخابات‌ها ندارد، خاطرنشان کرد: از چند ماه قبل رسانه‌های بیگانه تبلیغات خود را شروع کردند تا مردم را نسبت به این انتخابات دلسرد کنند تا آنان در انتخابات شرکت نکنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هدف دشمن این است که این معضل و گره بزرگ را در کشور به‌وجود آورند تا این دستگاه صاحب صلاحیت در کشور وجود نداشته باشد، اضافه کرد: مردم ما به توفیق و به دستگیری و هدایت الهی، برخلاف آنچه که دشمنان می‌خواهند، با حضور قوی و پرشور در عرصه‌ی انتخابات شرکت کرده و اعضای این مجلس را انتخاب می‌کنند.

معلمی با عنوان اینکه هر چه این مجلس قوی‌تر، معتبرتر، پایدارتر، بصیرتر و بیناتر باشد، آینده‌ کشور بیشتر تضمین شده است، ادامه داد: افرادی باید منتخب مردم در این مجلس باشند تا این مجلس همواره با همان استحکام و اقتداری که قانون برای آن معین کرده است، بماند و آینده‌ کشور تضمین شود.

وی در پایان با بیان اینکه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در دنیا نظیری ندارد، گفت: هر کاندیدایی از مازندران و اقصی نقاط کشور به این مجلس راه پیدا کند، باید همواره به‌عنوان یک پیاده‌نظام و سرباز، پشتیبان رهبر معزز و معظم انقلاب باشد و در بزنگاه‌های مختلف جان خود را در راه ولایت در طبق اخلاص قرار دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها