خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه در محکومیت کشتار شیعیان نیجریه توسط ارتش این کشور بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۰۹۸۳۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

با تأسف فراوان این روز ها شاهد حمله خونین ارتش نیجریه بر شیعیان و دبیر کل جامعه اسلامی آن کشور جناب آقای شیخ زاکزاکی هستیم.این در حالی است که قبلا ها هم نیروهای سلفی بو کو حرام بر این شیعیان مظلوم نیجریه حمله کرده بودن؛ در روز قدس و ۳فرزند شیخ زاکزاکی به همراه تعدادی از شیعیان را به شهادت رساندند.

حال سوال ما دانشجویان این است که کجایند منادیان آزادی و حقوق بشر داخلی و خارجی که برای کشته های مظلوم نیجریه شمع روشن کنند و متن های عاطفانه برای آن ها بنویسند؟- کجایند وجدان های بیدار جهان به اصطلاح متمدن غرب و اروپا که این حادثه را محکوم کنند. و در مورد آن قطعنامه صادر کنند و با کشته های مظلوم نیجرزه همدردی کنند. آیا خون این مظلومان شیعه از خون اروپاییان کم ارزش تر است که شبهه روشنفکران داخلی و منادیان دروغین حقوق بشر خارجی برای حادثه ای که در فرانسه روخ داد که عامل اصلی این حادثه خود فرانسه بود که با حمایت از تروریست در سوریه جهان را ناامن کرد٬ اشک ها ریختند و شمع ها روشن کردن و با کشته های آن حادثه همدردی کردن و در سازمان ملل متحد گرد هم آمدند و این حادثه را محکوم کردن؛ در حالی که حالا در قبال این جنایت بزرگ که بیش از ۵۰۰ نفر از شیعیان مظلوم نیجریه به شهادت رسیدند و شیخ زاکزاکی٬دبیر کل جامعه اسلامی به وحشیانه ترین حالت دستگیر شدند؛ ساکت هستند و وجدان هایشان به خواب رفته است. در اینجا مشخص می شود که چه کسانی پشت پرده این جنایت ها هستند. کسانی که خود به دروغ منادی صلح و حقوق بشر در جهان اند اما در پشت پرده به رشد تروریست و ناامنی در جهان کمک می کنند از جمله شیطان بزرگ٬ آمریکا و اسراییل و ایادی جنایتکار آن ها که در تلاش اند که با پاکسازی قومی و کشتار بخش بزرگ و مهمی از ساکنان این کشور آفریقایی که همیشه این عده مظلوم شیعه در مقابل آن ها می ایستند؛ به اهداف شوم خود که نابودی اسلام و مسلمین است برسند.

لذا ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه از جناب دکتر روحانی و افراد مسؤل خواستاریم هر چه سریعتر در قبال این حادثه موضع قاطعانه و صریح بگیرند آن گونه که در قبال حادثه فرانسه گرفته شد٬هر چه سریعتر آقای دکتر روحانی به دولت فرانسه تسلیت گفتند و ابراز همدردی کردند در حالی که در این قضیه به آن سرعت قبلی واکنش نشان ندادن٬ ایران نباید متحدان و هم مسلکان اصلی خود را فراموش کند.و باید در صدد این باشد که آن شیخ مظلوم از زندان آزاد شود و وجدان ها را بیدار و جامعه جهانی را متوجه این حادثه تروریستی خونین کنند.به امید روزی که دیگر شاهد این گونه جنایت ها علیه شیعیان نباشیم و مصلح و خیر خواه واقعی بشریت ظهور کند و جهان را از پلیدی و ظلم پاک کند.

ارسال نظرات