خبرهای داغ:
جانشین سپاه بوکان:

حضور میلیونی مردم ایران در 9 دی ماه امنیت انقلاب اسلامی را بیمه کرد

جانشین سپاه بوکان گفت:این مردم با بصیرت ایران اسلامی بودند که در روز 9 دی با حضور میلیونی خود در خیابانها امنیت انقلاب را تا سالها بیمه کردند.
کد خبر: ۸۶۰۹۸۲۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلسه هماهنگی برنامه های 9 دی ماه با حضور اعضاء شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوکان در سالن جلسات علامه جعفری دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس شورای تبلیغات اسلامی بوکان در سخنانی به بازخوانی حوادث سال 88 پرداخت و گفت: با انتشار مدارک و اسنادی که امروز منتشر می شود نشان می دهد بعضی از افراد در کشور با غربی ها در ارتباط بودند.

حجت الاسلام عادل نجفیان افزود: این افراد که روزی در کنار امام و رهبری بودند به علت بی بصیرتی از صف سربازان نظام جدا شده و به صفوف دشمن پیوستند.

وی اظهار کرد: متاسفانه امروزه در بعضی از محافل می خواهند سران فتنه را که در حوادث تلخ بعد از انتخابات 88 بیشترین تاثیر را در نا آرامی ها داشتند از ایجاد حوادث فتنه تطهیر کنند ولی بی گمان مردم ایران با بصیرت خود دوست و دشمن را به خوبی از هم تشخیص می دهند.

حجت الاسلام نجفیان تصریح کرد: 9 دی نیز یکی از بارزترین و به یاد ماندنی ترین روز های تاریخ انقلاب بود که در آن بصیرت مردم به نمایش گذاشته شد.

در ادامه این جلسه نیز جانشین فرمانده سپاه بوکان در سخنانی فتنه 88 را از پیش طراحی شده دانست و عنوان کرد: غربی ها از چندین سال قبل برای ایجاد فتنه در ایران نقشه و برنامه داشتند و بهترین زمان برای اجرای آن را بعد از انتخابات ریاست جمهوری 88 می دانستند.

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با همکاری گروهک های ضد انقلاب و همچنین بعضی از شکست خوردگان انتخابات سعی داشتند در انقلاب نفوذ و با ایجاد نا امنی و ایجاد هرج و مرج باعث بد نامی انقلاب در جهان شوند.

وی تصریح کرد: سران فتنه با همکاری غربی ها و دشمان انقلاب در آن روزها هزینه زیادی به نظام وارد کردند ولی این مردم با بصیرت ایران اسلامی بودند که در روز 9 دی با حضور میلیونی خود در خیابانها امنیت انقلاب را تا سالها بیمه کردند.

سرهنگ پاسدار وکیلی خاطرنشان کرد: همه ادارات و ارگانها می بایست در بهتر برگزار کردن مراسم گرامی داشت 9 دی هماهنگ و هم صدا باشند.

ارسال نظرات