خبرهای داغ:
ثبت اولین گواهی نرم افزار Copt Right همراه با نشان تجاری Trade Mark توسط عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در کشور انگلستان و مالزی انجام شد.
کد خبر: ۸۶۰۹۷۶۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ثبت اولین گواهی نرم افزار Copt Right همرا با نشان نشان تجاری Trade Mark توسط منصور اسماعیل­پور عضو هیات علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی همدان در کشورهای انگلستان و مالزی انجام شد.

این نرم افزار که اختصارا Cadar"" نامیده می شود یک نرم افزار علمی در حوزه داده کاوی است که ابزاری برای پیش پردازش داده­، دسته بندی، خوشه بندی، کاوش الگوهای پرتکرار و بصری سازی داده ها است.

این نرم افزار بر اساس مدل جدیدی از ساختار ماشین­های یادگیری ایجاد شده است، نرم افزار Cadar"" ماحصل 2 عنوان مقاله ISI و یک عنوان کتاب است که توسط مخترع منتشر شده است.

این نرم افزار بصورت رایگان جهت استفاده پژوهشگران در حوزه داده کاوی بر روی اینترنت قرار گرفته است و قابل دانلود بوده و از تمامی امکانات آن بدون هیچ محدودیتی می توان استفاده کرد.

ثبت این نرم افزار در کشور مالزی و انگلستان درقانون کپی رایت بعنوان یک اختراع بین المللی (patent) است و نشان تجاری ثبت شده آن ارزش بین المللی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات