خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 شهر تهران از آزادسازی 50 هزار مترمربع در ورودی جنوبی شهر تهران و اجرای طرح تعریض و ساماندهی خیابان شهید رجایی خبرداد.
کد خبر: ۸۶۰۹۶۳۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: ورودی شهر تهران در جاده قدیم قم و خیابان شهید رجایی شهرری از مهمترین مسیرهای ارتباطی و ترانزیتی این کلان شهر است که برای رفع بار سنگین ترافیکی و بهسازی سیمای ورودی شهر، تعریض و ساماندهی آن در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

کتانباف به تملک 50 هزارمترمربع در این طرح تعریض اشاره کرد و افزود: با ارائه تسهیلات تشویقی و مشارکت مالکان، 48 پلاک از حدفاصل سه راه ترانسفو تا خیرآباد در خیابان شهید رجایی آزاد سازی و باند کندروی این معبر احداث شد.

وی رفع معارض های تاسیساتی را از مهمترین علل کندی پیشرفت این پروژه عمرانی برشمرد و ادامه داد: به دنبال پیگیری های شبانه روزی عوامل مدیریت شهری و برقراری تعامل با دستگاه های متولی، یک ایستگاه گاز، 88 مورد پست برق، 70 مورد کابل مخابراتی جابه جا شد تا زمینه فعالیت های عمرانی فراهم شود.

کتانباف به احداث 100 حوضچه رسوب گیر و 400 مترلوله گذاری به منظور جمع آوری آب های سطحی این محدوده نیز اشاره کرد و افزود: احداث دور برگردان در دو مقطع و در تمامی ورودی ها و خروجی های کل مسیر از جمله اصلاح هندسی های انجام شده است تا امنیت تردد خودروها در ورودی شهر تهران به خوبی تامین شود.

 

شهردار منطقه 20 با اشاره به پیشرفت 80 درصدی این پروژه تعریض، گفت: توزیع بیش از 12 هزار تن آسفالت، اجرای 9 هزار مترطول جداول بتنی، 3 هزارمتر طول پیاده رو، 7 مترطول رفیوژ میانی از جمله فعالیت های عمرانی این طرح است که با رعایت دقت و سرعت به اجرا در می آید.

ارسال نظرات