همزمان با آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی موعود (عج)نمايش طنز « آز خادتی رجب » به نويسندگي و كارگرداني سيدرضا مظلوم طنزپرداز نيشابوري در پردیس سینما شهرفیروزه نیشابوربه روي صحنه رفت.
کد خبر: ۸۶۰۹۶۰۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، غلامرضا سلامتي مسوول هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور با اعلام این خبر اظهار كرد: همزمان با آغاز ولایت وامامت حضرت مهدی موعود (عج) هنرمندان خوش ذوق و با قريحه تأتر نيشابور با اجراي نمايش طنز باعث آشتي مردم با تأتر شده اند و نمايش طنز« آز خادتی رجب » از اين جمله نمايش هاست كه با لهجه شیرین نیشابوری در پردیس سینما شهرفیروزه نیشابور به روي صحنه رفته است .

وی گفت: نمايش کمدی « آز خادتی رجب » را طنزپرداز با سابقه نيشابوري سيدرضا مظلوم نويسندگي و كارگرداني كرده است و بازيگران و عوامل نام آشناي تئاترنيشابور از جمله عليرضا فرشيدفر، مهدي نجفی، سيدرضا مظلوم، مصطفی رضایی، ، سحرزعفرانیه ،آتنا مهاجر و برادران قرایی به ايفاي نقش پرداخته اند و سهیل یزدان پناه ،حجت زهدی ، ابراهیم بلوکی ، مصطفی دشتی ، به عنوان عوامل بااین نمایش همکاری دارند وسرپرستی گروه نمایشی کاکتوس را حسین رادنژاد عهده دار می باشد.

مسوول هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور درخصوص داستان اين نمايش افزود: اين نمايش دنباله سري ماجراهاي (رجب كله تخت) است كه رجب از خانواده پولدار روستايي با پدرش مراد براي مداواي به دكتري در شهر مراجعه می کند كه رجب عاشق منشي دكتر شده واین منشي دكتر شرایطی برای ازدواج خود با رجب می گذارد که ... در نمایش خواهید دید.

سلامتي تصريح كرد: نمايش کمدی « آز خادتی رجب » تا 11 دی 94 هر شب از ساعت 19:30 بعد از ظهر در محل پردیس سینما شهر فیروزه نيشابور ويژه عموم علاقمندان به روي صحنه مي رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها