خبرهای داغ:
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: اهداف و وظایف شورای راهبردی طبق آیین‌نامه ارسالی از وزارت ورزش و جوانان در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۶۰۹۶۰۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از سایت اداره کل ورزش و جوانان ،محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان در جلسه شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان که با حضور اساتید برجسته دانشگاه و اعضای این شورا تشکیل شد، اظهار کرد: اهداف و وظایف شورای راهبردی طبق آیین‌نامه ارسالی از وزارت ورزش و جوانان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه محوری و تفکر راهبردی فلسفه تشکیل این شورا است، تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت های کیفی این شورا در سطح کلان ورزش استان در حوزه های حرفه ای و قهرمانی افق های روشنی را پیش رو داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: در 6 ماهه نخست سال جاری از برنامه‌هایی که تاکنون با همکاری اداره کل و هیئت‌های ورزشی بر اساس تفاهم نامه‌ها انجام شده، از رشد قابل توجهی برخوردار بوده ایم.

این مسئول با بیان اینکه استان قزوین در بسیاری از امور پیشگام بوده، تاکید کرد: نمونه بارز این پیشگامی، تدوین سند آمایش ورزش استان و تشکیل مجمع خیرین ورزشیار برای اولین بار در کشور است که می‌توانند به عنوان راهبرد در سند جامع دیده شوند.

مشهدی آقایی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های معاونان اداری مالی و توسعه ورزش قهرمانی اداره کل؛این مهم را نقطه قوت برای ورزش و جوانان استان دانست و گفت: معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان با تلاش و همت مضاعف و با تفکر راهبردی ؛ برای نهادینه شدن و تبیین جایگاه این شورا؛تلاش های مضاعفی را صورت داده اند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان

علایی مقدم معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل و اعضاء شورای راهبردی،در خصوص اهمیت این شورا و نقش و تاثیر آن در توسعه بیش از پیش ورزش قهرمانی و حرفه ای نکاتی را یاد آور شد.وی ضمن تبریک موفقیت های کسب شده توسط ورزشکاران استان در میادین مهم جهانی و اسیایی؛اظهار داشت:ورزشکاران استان قزوین امروزه نقش بسیار مهمی در کسب موفقیت تیمهای ملی کشورمان در رشته های مختلف ورزشی ایفا می کنند و این مهم وظیفه شورای راهبردی را دوچندان نموده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: هدف گذاری برای بازیهای آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی با محوریت هیات های مدال آور و دارای نماینده در لیگ برتر صورت گرفته است که در این هدف گذاری 10 هیات ورزشی مستعد و دارای قابلیت شناسایی شده اند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: با همکاری معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل و نگاه ویژه مدیرکل محترم؛رقم قابل ملاحظه ای برای این طرح پیش بینی شده است و در قهرمانان در این طرح بر اساس اولویت های:شغل،مراقبت و کمک های مالی حمایت خواهند شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها