بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن بسیج خراسان رضوی برگزار می‌شود

دبیر بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن بسیج از برگزاری این دوره از مسابقات در سوم دیماه جاری در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۹۵۷۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
حمید شریعتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: این دوره از مسابقات با رقابت 400 فرهیخته قرآنی از نواحی سی و هشت گانه بسیج استان که 140 نفر مربوط به نواحی مشهد است، برگزار می شود.

وی ادامه داد: متسابقین در 11 رشته اذان، ترتیل، حفظ و مفاهیم سوره یاسین و تفسیر سوره ممتحنه بالای  16 سال، حفظ پنج جزء، حفظ 10جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل بالای 16 سال، حفظ کل زیر 16 سال، قرائت زیر 16 سال و قرائت بالای 16 سال به رقابت می پردازند.

دبیر بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن بسیج بیان داشت: 9 داور که از اساتید برتر قرآنی استان هستند در قالب سه تیم سه نفره به داوری خواهند پرداخت.

شریعتی اشاره داشت: به سه نفر از افراد برگزیده در هر رشته در مراسم اختتامیه تجلیل می شود و به دوره مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.

وی به برگزاری این دوره از مسابقات در روز پنجشنبه سوم دی ماه جاری از ساعت 8 الی 19 در مرکز آموزش فرهنگیان شهید کامیاب واقع در سناباد 35 اشاره کرد و گفت: در این برنامه سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع)، مسئولان معاونت های بسیج ، مسئول اداره ارشاد اسلامی و مسئول اداره تبلیغات استان و همچنین و مسئول فرهنگسرای قرآن شهرداری مشهد حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها