داوود گودرزی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی شیراز:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دفاع از انقلاب اسلامی منوط به داشتن امکانات نیست و نباید کمبود امکانات مانعی در راه دفاع از این انقلاب عظیم شود.
کد خبر: ۸۶۰۹۵۱۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ داوود گودرزی صبح امروز در جمع مسئولان و فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز با تأکید بر اجرای گفتمان انقلاب اسلامی اظهار داشت: دفاع از انقلاب اسلامی منوط به داشتن امکانات نیست و نباید کمبود امکانات مانعی در راه دفاع از این انقلاب عظیم شود.

وی، دفاع از انقلاب اسلامی را یک تکلیف دانست و افزود: دشمن با تحریم، جنگ اقتصادی، جنگ نرم، حیله و نیرنگ به دنبال این است که نظام جمهوری اسلامی به قله‌های پیشرفت نرسد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه برای حرکت به‌سوی قله‌های پیشرفت باید بصیرت و مجاهدت داشته باشیم، بر گوش فرادادن به بیانات مقام معظم رهبری و عمل به آنها تأکید کرد و گفت: همگی ما در هر مکان و با هر مسئولیتی باید برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

گودرزی با تأکید بر ارتقای فرهنگ عمومی دانشگاه‌ها، یکی از فعالیت‌های اساسی بسیج دانشجویی را پیگیری و تحقق همین موضوع برشمرد و تصریح کرد: اقدامات فرهنگی در خوابگاه‌های دانشجویی و ساماندهی این خوابگاه‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی در ادامه به بررسی تحولات منطقه پرداخت و بیان داشت: آمریکایی‌ها به دنبال حضور در منطقه و افزایش بحران هستند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه ایجاد بحران در منطقه از راهبردهای آمریکایی است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با ایجاد بحران در منطقه و اقدامات خود به دنبال جلوگیری از گسترش تفکر اسلامی و انقلاب اسلامی در جهان هستند، از این‌ رو باید مراقب باشیم.

در این دیدار صمیمی، مسئولان و فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز به بیان نظرات، پیشنهاد‌ها و راهکارهای خود برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها پرداختند.

در این نشست اسماعیل قزل‌سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گزارشی از فعالیت‌های بسیج دانشجویی این استان ارائه داد.
 

ارسال نظرات