وظیفه سپاه تبیین موضوعات مقابله با نفوذ فرهنگی است که باید مورد توجه حقوقدانان قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۶۰۹۵۰۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید "صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در همایش سالروز تشکیل بسیج حقوقدانان در ایلام بیان داشت: شورای نگهبان یکی از نهادهای مهم و اثرگذار است که باید شأن و منزلت آن همیشه حفظ شود.

سردار حسینی اذعان کرد: در برخی برهه ها بعد از اعلام اسامی واجد شرایط و تأیید صلاحیت شده فشارهایی به شورای نگهبان وارد می شود که مورد هجمه قرار می گیرد، در حالی که همه باید به قانون احترام بگذاریم.

وی، افزود: انتخابات پیش رو نیز یک فرصت برای جوانان است تا از این طریق از آن استفاده کنند و البته باید در این مسیر با سعه صدر کارها را پیش برد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ادامه داد: البته هر کس از فیلتر شورای نگهبان گذشت به این معنی نیست که دیگر اصلح است بلکه باید بین خوب و اصلح گزینه اصلح را انتخاب کرد.

سردار حسینی تصریح کرد: در این میان اما دشمن در کمین نشسته تا از این انتخابات نهایت استفاده خود را ببرد و از این طریق بعد از برجام و مسئله نفوذ یک مجلس با رویکرد غرب گرا را آماده کنند که باید در این راستا هوشیار بود.

فرمانده سپاه استان ایلام عنوان کرد: دشمن درصدد به کرسی نشاندن کسانی در مجلس است تا با دور زدن قانون به خواسته های نامشروع خود دست پیدا کنند.

این فرمانده نظامی ابراز کرد: مقام معظم رهبری در گذشته ای نه چندان دور قریب به 80 بار درباره مسئله نفوذ مسائلی را مطرح کردند که هر کدام در حوزه های خود به خصوص در فضای مجازی و رسانه ها باید مراقب باشیم. چرا که یکی از راه های ورود دشمن به کشور در ابتدا شناسایی سلیقه ها از طریق فضای مجازی برای اعمال سیاست های خود است.

فرمانده سپاه استان ایلام اشاره کرد: وظیفه ما تبیین موضوعات مقابله با نفوذ فرهنگی است که باید مورد توجه حقوقدانان قرار بگیرد.

ارسال نظرات