ثابتی در حاشیه تجمع دانشجویان در مقابل سازمان ملل:
مجتبی ثابتی با بیان اینکه دولت برای برگزاری تجمع حمایت از شیعیان نیجریه مجوز نداد، گفت: علی‌رغم اینکه دولت با درخواست ما مخالفت کرد ولی این تجمع با حضور خودجوش دانشجویان و مردم در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۶۰۹۵۰۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ مجتبی ثابتی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با اشاره به تجمع عظیم دانشجویان و مردم انقلابی در مقابل دفتر سازمان ملل گفت: علی‌رغم اینکه بسیج دانشجویی تهران بزرگ برای برگزاری این تجمع در حمایت از شیعیان مظلوم نیجریه درخواست تجمع داده بود اما دولت با این تجمع انسان‌دوستانه، اسلام‌دوستانه و انقلابی مخالفت کرد و این بار هم دولت نشان داد از حرکات انقلابی و مردمی که در راستای حمایت از مظلومان و مسلمانان است حمایت نمی‌کند.

ثابتی تاکید کرد: متاسفانه با اینکه تبلیغات گسترده‌ای برای برگزاری این تجمع شده بود همچنین سخنرانان این مراسم نیز هماهنگ شده بودند دولت باعث شد تا برنامه‌ریزی‌هایی که بسیجیان برای برگزاری این تجمع داشتند به هم بخورد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: برگزاری این تجمع آن هم بدون مجوز و با این عظمت نشان داده که مردم از حمایت از مظلومان دست برنخواهند داشت. مردم امروز با وجود سردی هوا و لغو مجوز دسته دسته به سمت دفتر سازمان ملل آمدند تا صدای خود را به گوش مردم دنیا برسانند.

وی در خاتمه گفت: متاسفیم که دولت برای برگزاری چنین برنامه‌هایی مجوز نمی‌دهد البته مردم و دانشجویان ما در هر شرایطی آماده دفاع از مظلومان هستند و اعتراض خود را نسبت به رفتار خصمانه اسرائیل و آمریکا نشان خواهند داد
ارسال نظرات