خبرهای داغ:
پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

دستان خالی مسئولین راه نفوذ دشمن را هموارتر می سازد

پیشکسوت دفاع مقدس با بیام اینکه راه مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن کار فرهنگی است گفت: متاسفانه بعضی مسئولین برای خیلی کارها همه جور تجهیزات و امکاناتی دارند ولی وقتی نوبت به کار فرهنگی و شهدا می رسد دستشان خالی می شود.
کد خبر: ۸۶۰۹۴۴۵
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، برزگر از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهیده طیبه واعظی و شهدای روستای ازمیغان گفت: راه مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن کار فرهنگی است.

وی افزود: شهدا کراماتی دارند که یکی از آن ها این است که خدا را باور داشتند و این که می گوییم شهید نظر می کند به وجه الله یعنی نعمت خدا را می بیند و از آنها استفاده می کند یعنی شهید ائمه اطهار را زیارت می کند و همراهشان است.

برزگر خاطر نشان کرد: از دیگر کرامات شهدا این است که وقتی به شهادت می رسند به غسل و کفن نیازی ندارند ولی اگر ما از دنیا برویم باید حتما غسل و کفن داشته باشیم.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: بانوان در دفاع مقدس نقش مهمتری از رزمندگان داشتند و باید خواهران قدر نظام را بیشتر بدانند زیرا که امروزه اگر به کشورهایی همچون افغانستان، فلسطین و لبنان نگاه کنیم از نظر فکری و روانی سختی های زیادی می کشند لذا خواهران نقش آفرینی بیشتری در انقلاب دارند.

وی یاد آور شد: کرامت دیگر شهدا این است که آنها می توانند شفاعت کنند مانند بعضی از شهدا که فرزندان خود را در هنگام مریضی شفا داده اند.

برزگر گریزی هم به نفوذ فرهنگی زد و گفت: امروزه به خاطر نفوذ فرهنگی دشمن وضعیتی به وجود آمده است در زمانی که ما جنگ داشته ایم و کار امنیتی می کردیم فرزندان ما در دوران ابتدایی و راهنمایی دچار مشکل می شدند ولی امروزه به خاطر همین نفوذ فرزندان ما قبل از دبستان دچار مشکل می شوند.

وی گفت: راه مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن کار فرهنگی است ولی متاسفانه بعضی مسئولین برای خیلی کارها همه جور تجهیزات و امکاناتی دارند ولی وقتی نوبت به کار فرهنگی و شهدا می رسد دستشان خالی می شود.
برزگر خاطر نشان کرد: اگر ما در زندگی پشتیبان ولایت فقیه باشیم از نظر سیاسی و فرهنگی و غیره دچار مشکل نمی شویم ولی اگر کوتاهی کنیم به انحراف کشیده خواهیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار