در مراسم بازگشایی دفتر بسیج رسانه نکا عنوان شد:
مهم‌ترین هدف تشکیل بسیج رسانه کمک، تقویت، توسعه و همگانی کردن رسانه بین مردم و راه اندازی دفاتر بسیج در همه شهرستان‌های مازندران است.
کد خبر: ۸۶۰۹۴۴۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،مسئول بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران با تأکید بر کارکرد فعالیت خانه مطبوعات مازندران، گفت: با همکاری این تشکل صنفی، دفاتر بسیج رسانه در همه شهرهای مازندران راه‌اندازی می‌شود.

حسن افشار  در نشست بسیج رسانه شهرستان نکا، اظهار داشت: مهم‌ترین هدف تشکیل بسیج رسانه کمک، تقویت، توسعه و همگانی کردن رسانه بین مردم و راه اندازی دفاتر بسیج در همه شهرستان‌های مازندران است.

وی افزود: به دلیل تاسیس بسیج رسانه در شهرستان نکا؛ اولین نشست اهالی رسانه در استان بوده که امیدواریم با همنوایی بین رسانه‌های مختلف  تاثیر خود را بین مردم بگذارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: باید بین همه رسانه‌های نوشتاری، دیداری، شنیداری و مجازی تعامل برقرار باشد، زیرا رسانه باید نقش خود را به گوش همه برساند.

افشار بیان داشت: مهم‌ترین دغدغه خبرنگاران بحث بیمه بود که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بحث بیمه تکمیلی مشکلات برطرف شده است.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و 200 پایگاه بسیج در سطح استان داریم، افزود: 218 حوزه در 22 شهرستان ما حضور دارند که در مجموع پنج‌هزار بسیجی در حال حاضر در استان داریم.

افشار تصریح کرد: تاکنون در بحث بیمه، اردو، آموزش، وام و دفتر حمایت حقوقی فعالیت‌های موثر انجام شده و نمایندگانی در سطح استان معرفی کردیم.

مسئول بسیج رسانه مازندران گفت: 800 نفر از خبرنگاران در سطح استان به صورت حرفه ای، نیمه حرفه ای و آماتور فعالیت می‌کنند که باید با حضور انجمن‌های تخصصی سطح بندی و رشته بندی شوند.

افشار با اشاره به اینکه خانه مطبوعات پس از گذشت 10 تا 15 سال مظلوم واقع شده است، گفت: باید با یکدلی، ایجاد انسجام و هم افزایی رسانه در همه جا صدای رسانه را به گوش همه برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها