كارشناس مسائل سياسي بیان داشت: غرب برای جلوگیری از موج اسلام گرایی، جریان بدلی جهاد و مبارزه با عنوان داعش را ایجاد کرد.
کد خبر: ۸۶۰۹۴۳۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سعيد تشکری در جمع پاسداران ناحیه مقاومت بسیج درگز اشاره به آخرین وضعیت عراق، سوریه و یمن کرد و گفت:عربستان و حامیان غربی در مقابل جبهه مقاومت در عرصه سوریه، عراق و یمن با شکست های متوالی مواجه شده است.

وی گفت: آل سعود در عرصه یمن به اهداف مورد نظر خود نرسیده است و در عرصه های سیاسی و نظامی مکررا متحمل شکست شده است.

تشکری علت حضور روسیه در سوریه و جنگ با داعش را اینگونه بیان کرد: روسیه در جهت رسیدن به اهداف خود چاره ای جز پیوستن به ائتلاف با ایران، عراق، سوریه و حزب الله لبنان بر علیه داعش را نداشته است.

وی در ادامه به نقش موثر ایران در منطقه اشاره نمود و گفت: جمهوری اسلامی ایران با حضور مستشار گونه، مقتدرانه و با پویایی در عرصه منطقه حاضر شده و توانسته است موج بیداری اسلامی را به طور روز افزون تقویت نماید تا حدی که امروز ما شاهد شکست سیاست های آمریکا در غرب آسیا هستیم.

اين هادي سياسي فلسفه وجودی داعش را اسلام هراسی خواند و افزود: غرب برای جلوگیری از موج اسلام گرایی مجبور به تولید جریان بدلی جهاد و مبارزه با نام داعش شد و به دلیل نگرانی از افزايش گرایش به اسلام ناب محمدی در بین مردم دنیا، آشکارا ژست دموکراتیک خود را کنار گذاشته و از رژیم های دیکتاتور منطقه حمایت می نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها